.

Beantwoord

Waarom ben ik afgesloten?

  • 20 January 2014
  • 3 reacties
  • 856 Bekeken

Ik merkte gisteren dat ik plots niet meer kon bellen en/of sms'en, ik hoorde dat mijn aansluiting was geblokkeerd vanwege administrative redenen. Wat ik al opmerkelijk vond, want mijn betalingen kunnen gewoon via de automatische incasso kunnen worden verwerkt. En na zoeken in mijn mail, vind ik in de spam een mailtje van jullie met daarin dat ik voor de 25e van januari alsnog het openstaande bedrag moest betalen anders werd ik geblokkeerd. Natuurlijk betaal ik de openstaande factuur, maar waarom ben ik sinds gisteren dan al geblokkeerd? En waarom schrijven jullie de rekeningen niet meer automatisch af? 

Met vriendelijke groet,

Ikbenk
icon

Beste antwoord door Ernst 21 January 2014, 15:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ikbenk, welkom op het Simyo forum.

Helaas is het enkel voor een bank in te zien waarom er niet geïncasseerd kan worden. Als dit om welke reden dan ook niet lukt, dan word er binnen een paar dagen al een e-mail verstuurd met een linkje naar iDeal om alsnog te betalen. Een week later volgt er nog een mail en pas na de derde mail wordt je geblokkeerd.
alleen ben je nu niet geblokkeerd vanwege het late betalen :(
De reden is hoogverbruik. Dit houdt in dat er meer dan €75 aan verbruikskosten zijn gemaakt binnen een etmaal, of meer dan €250 binnen een week.
Hier vind je daar meer informatie over.
Beste Ernst,

Wat kan ik er nu in vredesnaam aan doen om weer gedeblokkeerd te worden!?! Aan de telefoon word ik ook niet heel erg verder geholpen.. Stiekem word ik er moedeloos van..
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ikbenk,

In je gegevens zie ik dat je gisteren gebeld hebt met de klantenservice, maar wat is er toen afgesproken?
In principe geldt bovenstaande reactie van mij nog steeds.

Ik zie dat de betaling van de factuur van december gestorneerd is én dat er nog geen aanbetaling is voor de factuur van januari in verband met hoogverbruik. Als je al wel een betaling hebt gedaan, dan kun je een betaalbewijs (screenshot van de afschrijving met je rekeningnummer zichtbaar) mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] en het ticketnummer dat je dan krijgt kun je vervolgens hier of telefonisch doorgeven.

Reageer