.

Beantwoord

Waarom belminuten voor 1200?

  • 11 December 2015
  • 6 reacties
  • 346 Bekeken

Badge
Omdat het niet goed ging met de activatie van mijn Simyo-simkaart (ik ben nieuwe klant) moest ik bellen met het servicenummer 1200. Daarnaast heb ik gebeld met 1233 om mijn voicemail in te stellen.

Ik begrijp dat het bellen naar voicemail wordt beschouwd als een normaal gesprek, en dat dit dus belminuten kost. Maar het bellen naar 1200 zou toch gratis moeten zijn? Toch lijkt het erop (zie screenshot) dat het bellen naar 1200 mij extra belminuten heeft gekost. Klopt dit en is dit wel juist?

icon

Beste antwoord door Naomi 12 December 2015, 18:09

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Paulo2477, welkom op het Simyo forum!

Het bellen naar een 1200 nummer gaat niet van je belbundel af. In je gegevens zie ik ook dat er maar 13 minuten zijn afgegaan van de bundel.
De printscreen die je hebt gemaakt, heb ik wel doorgestuurd 🙂 Mijn collega's van IT kunnen hier dan naar kijken. Wanneer ik van hun een reactie heb ontvangen, dan geef ik het aan je door :)

Voor nu wens ik je een fijn weekend.
Badge
Naomi, bedankt voor je reactie. Het is ook geen halszaak hoor, ik vroeg het me alleen af.

Ik heb er trouwens nog eens over nagedacht. Het zou kunnen (omdat ik eerder diezelfde dag problemen had met het activeren van mijn simkaart) dat ik het 1200-gesprek heb gevoerd terwijl mijn nieuwe Simyo-sim nog niet actief was, en ik op dat moment dus feitelijk buiten mijn bundel belde.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Paulo2477,

Dat zou mogelijk kunnen zijn. Laten we het oordeel van onze IT-mannen even afwachten. Wie weet denken wij veel moeilijker dan dat het eigenlijk is. Op dit moment zijn er geen kosten voor berekend en zijn de minuten niet van je belbundel afgegaan. Naomi houdt je op de hoogte :)

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Paulo2477,

Mijn collega's van IT hebben ernaar gekeken 🙂 Alles is verder goed berekend. Het wordt alleen op Mijn Simyo binnen de bundel weergegeven. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat er toch kosten zijn. Die zijn er namelijk niet voor het bellen naar 1200 ;)

Heb je nog vragen? 🙂
Badge
Hartstikke bedankt voor het antwoord Naomi. Fijn dat jullie écht opvolging geven aan een vraag. Ik word eigenlijk steeds meer bevestigd in mijn keuze voor Simyo. Ga zo door!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Paulo2477,

Super om te horen, graag gedaan. Erg fijn dat je zo blij met ons bent 😳 Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden 😉

Reageer