.

Beantwoord

Waar vind ik het betalingskenmerk?

  • 1 February 2019
  • 5 reacties
  • 323 Bekeken

Waar vind ik het betalingskenmerk om m'n hoge factuur te betalen? mijn telefoon is geblokkeerd dus ik wil zsm betalen. Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 February 2019, 08:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik zou je aanraden om de KS te bellen, bijvoorbeeld met je mobiel naar 1200, dit kan nog steeds.
Dan heb je meteen iemand aan de lijn die met je meekijkt.

Reactie van een moderator kan binnen 24 uur op werkdagen. Soms is een moderator ook actief in het weekend.
Dankjewel voor je reactie!! waar staat KS voor?
KlantenService.
Ik (niet alleen) kort dingen af..🙂
KS is door @Ray al verduidelijkt.
FE is Forum Experts.
PB is privébericht.

Fijne dag nog heren.😎
Reputatie 7
Badge +10
Hi Hans,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je aan de bel trekt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je intussen gedeblokkeerd bent. Fijn! Je kunt altijd een betaling doen via Mijn Simyo > Facturen. Als je 'm graag handmatig wil doen, dan kun je dat doen door het bedrag over te maken NL83INGB0007811682 tnv Simyo. In het vakje waar het betalingskenmerk hoort, typ je het factuurnummer en je 06-nummer in. Maar dan duurt het altijd wel wat langer eer alles geregistreerd is. Dat is het handige van iDeal 🙂 Dat gaat lekker direct!

Heb je hier nog vragen over?

@ Ray en Friesian, dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer