.

Beantwoord

Waar vind ik een overzicht van wie mij heeft gebeld?

  • 23 November 2016
  • 5 reacties
  • 1867 Bekeken

Badge
Ik wil graag een overzicht kunnen zien WIE mij in een bepaalde periode heeft gebeld. Het gaat hier om een woningbouw vereniging die beweert mij meerdere malen te hebben gebeld in oktober (2016), echter mijn telefoon geeft niets aan en ook geen gemiste gesprekken voor dit bewuste nummer. (het betreft een openbaar telefoonnummer dus niet afgeschermd).

Bedankt
Met vriendelijke groet
CorF
icon

Beste antwoord door Ray 23 November 2016, 14:16

Bekijk originele reactie

5 reacties

Dat is enkel in je telefoon te zien. Zie je niks dan zal er ook wel niet gebeld zijn.

Maar je moet de rollen even omdraaien. Zij claimen gebeld te hebben, laat hun dat maar bewijzen.

Succes
Badge
Dank je 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Corf!

Wat vervelend dat je niet meteen terug kunt vinden of de woningcorporatie jou gebeld heeft! Op Mijn Simyo kun je wel je gesprekken terugvinden, maar dat gaat dan slechts om uitgaande gesprekken waarbij er daadwerkelijk verbinding is geweest. Als jij mij bijvoorbeeld zou bellen, maar ik zou niet opnemen, dan is er geen verbinding geweest en komt dat dus niet op Mijn Simyo terecht.

Binnenkomende gesprekken worden dus niet geregistreerd op Mijn Simyo. Wel kun je die, zoals Raytje al zei, terugvinden in je telefoon onder je oproepen. Ook gemiste oproepen kun je hier terugvinden. Weet je wat hun telefoonnummer is? Je zou 'm ertussen moeten zien staan als ze daadwerkelijk hebben gebeld! Het zou ook kunnen dat er sprake is geweest van een miscommunicatie en dat ze misschien het verkeerde nummer gebeld hebben?

Heb je hier nog vragen over?

@ Raytje, dankjewel voor je reactie! :)

Groetjes,
Jihane
Badge
Bedankt Jihane

Ik had reeds mijn telefoon log geraadpleegd en was toch benieuwd of er niets is was misgegaan. Ben er echter nu wel achter dat de persoon in kwestie niet geheel waarheidsgetrouw is.

Enfin bedankt voor je uitgebreide reactie :-)

Cor
Reputatie 6
Badge +7
Hoi corf,

O jee! Gelukkig kun je wel altijd rekenen op je telefoon en verbruik op Mijn Simyo. :D

Graag gedaan en alvast een fijne dag!

Groetjes,
Asma

Reageer