.

Beantwoord

Waar kan ik mijn klantnummer vinden als ik niet bij mijn factuur kan?

  • 1 February 2019
  • 3 reacties
  • 435 Bekeken

ik wil mijn nummer van simyo behouden, maar stap over op een andere provider. Ik heb daarvoor mijn klantnummer nodig, maar die kan ik nergens vinden. Ik heb op dit forum gekeken en het staat rechtboven je factuur, maar mijn laatste factuur kan ik niet downloaden of openen. Misschien komt dit, omdat die vraag van het forum al een 2 jaar oud is? Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Kevin 4 February 2019, 15:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Z.oey_,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je gaat overstappen! je factuur kun je normaal gesproken vinden op je factuur (sim only) of betaalbewijs (prepaid). Aangezien je een prepaid aansluiting hebt, zou je dit normaal gesproken dus terugzien op het betaalbewijs van je opwaarderingen. Helaas is deze functie op dit moment niet beschikbaar op Mijn Simyo en kun je deze niet bekijken. Onze technische afdeling is hier mee bezig maar kunnen helaas nog niet zeggen wanneer dit is opgelost.

Voor nu zal ik je even een sms sturen met daarin je klantnummer zodat je in ieder geval verder kunt! :)

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!

Groetjes,

Kevin
Simyo,

Ik zit met dezelfde vraag. Zouden jullie mij ook via SMS mijn klantnummer kunnen toesturen?

Bijgaand nog een vraag, via de Vriendendeal ontvangen van een contact heb ik een abonnement afgesloten met nummer behoud. Ik had dus hiervoor prepaid van Simyo. Nu is de aanvraag voor nummerbehoud door mijn oude provider (Simyo dus) afgewezen.

Hoe kan dit verholpen worden?

Groet,
Rosa
Reputatie 5
Badge +4
Hoi RosaD,

Welkom op het Simyo Forum!

Wanneer je al klant bent van Simyo, kun je geen aanvraag doen via de vriendendeal met je huidige nummer. Je bent namelijk al klant bij Simyo.

Aangezien je dus wilt overstappen van prepaid naar Sim Only, kun je inloggen op Mijn Simyo en vervolgens klikken op: 'stap over naar Sim Only', binnen 24 uur is de overstap dan rond! 😃 Op deze pagina kun je alles nog eens nalezen.

Heb je al wel een tijdelijk telefoonnummer ontvangen van je nieuwe aanvraag? Je kunt je aanvraag vanaf dat moment annuleren via www.simyo.nl/annuleren.

Groetjes,

Kevin

Reageer