.

Beantwoord

Waar kan ik mijn aanbetaling doen?

  • 1 July 2017
  • 8 reacties
  • 370 Bekeken

Hallo,

Blijkbaar zit ik dusdaning over m'n abonnement heen dat ik ruim 400 kan aftikken, nou betwijfel ik of dit klopt, maar het vervelendste vind ik nog dat mijn sim is afgesloten, en ik kan met geen mogelijkheid een aanbetaling doen, er staat dat mijn factuur verschijnt op 20 juli, alsof ik daarop ga wachten?

Wie kan mij helpen? ''Graag'' doe ik de aanbetaling zodat ik m'n telefoon weer normaal kan gebruiken.
icon

Beste antwoord door Samantha 3 July 2017, 15:52

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Albaja,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat zonde dat er zoveel extra kosten zijn gemaakt. Wij sturen meldingen wanneer je je internet voor 80% en 100% verbruikt hebt. Vervolgens hebben wij je aansluiting geblokkeerd omdat de kosten zo hoog werden. Hierover heb je een sms en een e-mail gehad. De link voor de aanbetaling is alleen geldig in de huidige maand om gedeblokkeerd te worden. Voor nu is dat dus niet meer nodig en kun je na het opnieuw opstarten van je toestel gewoon weer gebruik maken van je bundels.

Groetjes,

Kevin
Hallo simyo,

Mag mijn Sim ook weer gedeblokkeerd worden??

Super onhandig dit. Stuur liever gewoon even een berichtje dat er veel kosten zijn. Maar dan zouden jullie er niet zo gigantisch aan verdienen natuurlijk. Stom van mij.

anyway, die link werkt niet meer en ik wil graag weer kunnen bellen voor een astronomisch maandbedrag.

Jullie worden hartelijk bedankt door iemand die per ongeluk even wat langer op z’n telefoon zit omdat de WiFi was uitgevallen.

180 euro lichter. Kun je bij de KPN 6 maanden lang 10GB per maand voor krijgen. Ik ga denk ik ook een simonly bedrijf beginnen, hartstikke leuk, met name voor jullie dan.

nogmaals hartelijk bedankt, en ook aan Google voor het indexeren van dit bericht, dat het vaak gelezen mag worden.

A.
Reputatie 6
Badge +5
Hi WMeijering,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik zie inderdaad dat je in mei en juni aardig over je bundel heen bent gegaan! Dat is natuurlijk nooit fijn. Gelukkig lijkt het allemaal goed te gaan qua betalingen 🙂 In juni hebben we je simkaart geblokkeerd vanwege hoogverbruik, vervolgens heb je geen aanbetaling gedaan. In de nieuwe maand kan je de aanbetaling inderdaad niet meer doen, daarom heb ik je aansluiting zojuist gedeblokkeerd. Start je telefoon even opnieuw op, dan ben je weer bereikbaar. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels
Hallo,

na een periode over mijn bundel te zijn gegaan moet ik z'n 360 euro extra neerleggen, (214 is aal voldaan) dit is inmiddels verdeeld over twee maanden, dit zou betekenen dat ik niet meer een aanbetaling kan doen. mijn sim is nu al bijna een maand geblokkeerd. ik zou het fijn vinden als ik weer mijn telefoon kan gebruiken. op het moment ben ik namelijk totaal in het donker buiten wifi om.

Vriendelijke groet
Wessel
Badge +7
Hoi ADV,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend is dat je de link voor de aanbetaling niet kunt vinden. Dat komt omdat het verbruik op 30 juni heeft plaatsgevonden. Met ingang van de volgende maand komt de link te vervallen. Daarom kun je de link voor de aanbetaling niet meer vinden op 1 juli.

Inmiddels heb je contact gehad met 1 van mijn collega's. Zij heeft je simkaart gedeblokkeerd, zodat je je simkaart weer kunt gebruiken.

Het verbruik dat je op Mijn Simyo ziet, heeft echt plaatsgevonden. Dit kun je ook terugzien in je telefoon. Ik raad je aan deze blog erbij te pakken. Daarin wordt precies uitgelegd waar je dit in je telefoon terug kunt vinden. Hopelijk wordt het zo duidelijker wat er is gebeurd.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@pvdp Dat is niet erg fijn wakker worden. Je bent hier zelf ook al een topic over begonnen. Vind je dat goed dat we je daar verder helpen?

Groetjes,
Samantha
via mijn simyo. Daar stond (ik meen bij factuur) dat er een aanbetaling gedaan moest worden met link om dat te doen.
Beste pvdp,

Hoe heb jij dan een aanbetaling kunnen doen, want dat kan bij mij niet, echt zo vaag dit..
Hier het zelfde probleem. Ik werd vanochtend wakker met de mededeling dat ik ruim 250 euro kan aftikken. Juli is net een paar uur oud! Dat is nog niet alles jullie zeggen vervolgens dat de sim is afgesloten, maar nu ik een paar uur later kijk kan ik inmiddels ruim 600 gaan betalen. Lijkt mij dat er bij jullie nu iets fout gaat???? Graag een reactie. De aanbetaling is inmiddels gedaan omdat ik mijn telefoon niet kan missen. Maar wel onder protest.

Reageer