.

Beantwoord

Waar kan ik de specificaties vinden van de factuur van juli?

  • 5 August 2016
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

ik wil mijn betaalde rekening van JULI 2016 in details bekijken.
waar zitten de hoge kosten???
icon

Beste antwoord door Caspar 8 August 2016, 14:13

Bekijk originele reactie

8 reacties

leuk.
maar vertel mij waarom mijn rekening zo extreem hoog is
kan u er voor zorgen dat ik mijn rekening in kan zien?
heeft u de vraag begrepen?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ype.zaal,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik heb de vraag begrepen. Ik snap heel goed dat je al wilt inzien welke kosten er zijn gemaakt in juli. Dit kun je terugvinden op je Mijn Simyo.

De factuur van juli wordt pas eind augustus verstuurd en daarna wordt die pas van je rekening afgehaald. Ik denk dat je het over de factuur van juni hebt. Zou dat kunnen? Die factuur staat al online op je Mijn Simyo en het bedrag van die factuur is eind juli geĂŻncasseerd.

Misschien een beetje verwarrend, maar ik hoop dat je het allemaal begrijpt. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Ik wil de rekening inzien met de overschrijding van de belbundel n.l. Rekening meer dan 80 euro
Ik wil aanhaken op de vraag van Ype.zaal. Ik wil ook graag weten of de specificatie van juli en augustus (dus niet juni) online in te zien is.
Er zijn zakelijke kosten die ik gemaakt heb en wil declareren, de factuur mag ik later indienen, maar de gemaakte kosten wil ik nu al weten. Ik kan niet vinden waar ik dat kan inzien.
Reputatie 7
Badge +9
Dit kan op Mijn Simyo. Ga naar Mijn Simyo > Overzicht > Bekijk je kosten
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ype.zaal en Eliza2000,

Welkom op het Simyo Forum, Eliza2000! :)

Ype.zaal, de factuur die jij bedoelt is in te zien op Mijn Simyo. Je logt in en klikt op 'Facturen'. Het betreft de factuur van juni 2016. Kom je er zo uit?

Eliza2000, wat vervelend dat het niet helemaal duidelijk is waar je je kosten terug kunt vinden! Wat Scotsman zegt is helemaal waar: je vindt dit door in te loggen op Mijn Simyo. Als je dan op 'Verbruik' klikt, kun je je verbruik in zien. Gaat het lukken zo?

@ Scotsman: Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer