.

Beantwoord

VriendenDeal korting wordt niet goed weergegeven. Hoe komt dit?

  • 22 March 2017
  • 7 reacties
  • 119 Bekeken

Badge
Ik heb twee mensen doorgegeven met de vriendendeal. Allebei hebben ze een abonnement genomen alleen bij mijn vriendendeals staat 1 keer abonnement en 1 keer prepaid. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Asma 23 March 2017, 13:55

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi mpvdb,

Welkom op het Forum!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie inderdaad dat je bij één aansluiting Prepaid ziet staan. Dat is zeker niet de bedoeling!

Op dit moment kan de korting nog niet toegevoegd worden, omdat de aansluiting van je vriend nog niet actief is. Volgens onze gegevens zal dit pas gebeuren op 27 maart. Ik zou je graag willen vragen om de korting in de gaten te houden. Het kan namelijk ook zo zijn dat de korting wordt hersteld. Als dit niet het geval is, zou ik je graag willen vragen dit aan ons te laten weten. Wij zullen er dan voor zorgen dat jullie alsnog € 10,- korting van ons krijgen. Vind je dat goed? :$

Groetjes,
Asma
Badge
Top, we houden het in de gaten!!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi mpvdb,

Dat is mooi om te horen. :D

Ik wens je alvast een hele fijne dag toe!

Groetjes,
Asma
Badge
Hoi, bij mij is het goed gegaan het is verrekend maar bij degene die het abonnement heeft genomen nog niet. mvg monique
Badge +7
Hoi mpvdb,

Oh, dat zou niet de bedoeling zijn! Ik heb beide aansluitingen erbij gepakt, en zij hebben allebei € 10,- aan Vriendendeal korting ontvangen.

Je vriend waarbij stond dat hij een abonnement had, heeft de korting op 24-04-2017 gekregen. Deze staat op zijn factuur van april. De vriend waarbij Prepaid stond, heeft op 27-3-2017 voor € 5,00 aan korting ontvangen. De volgende dag hebben we € 5,00 extra korting toegevoegd. Dit kan zij terugzien op de factuur van maart.

Kunnen jullie dit nakijken?

Groetjes,
Samantha
Badge
Hoi, heb het even bij mijn moeder nagekeken en het klopt. Ze heeft 10 euro korting gekregen. Ze had niet helemaal goed gekeken. Bedankt!!
Reputatie 7
Badge +10
Ah gelukkig maar, Mpvdb 🙂 Graag gedaan natuurlijk. Ik ben blij dat het toch allemaal goedgekomen is. Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer