.

Beantwoord

Vriendendeal is nog niet verwerkt. Wat nu?

  • 26 September 2018
  • 5 reacties
  • 438 Bekeken

Ik heb mijn vriendin de link toegestuurd en zij heeft via de link een abonnement afgesloten.
Deze is op 7 augustus ingegaan.
Wanneer wordt voor ons beide de korting verrekend??
Tot op heden heb ik nog geen korting gezien.

Groet, Erica
icon

Beste antwoord door Thomas 27 September 2018, 09:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Erica_B,

Van harte welkom op het Simyo Forum! 🙂

Tof dat je ook een vriendin blij gemaakt hebt met een Simyo kaartje! Het zou natuurlijk nog leuker zijn als je ook beide de beloning voor de Vriendendeal zou krijgen. In je gegevens zie ik ook nog niets staan over de bestelling, kun je me in een privébericht het nummer van je vriendin sturen, dan kijk ik het even na voor je.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Thomas
Privebericht gestuurd.
Reputatie 6
Badge +4
Privebericht gestuurd.

Dankjewel, ik stuur je dadelijk een bericht terug. 🙂

Ik heb me heeft via de vriendendienst link van mijn zus aangemeld bij mijn bij Simyo. Ik heb een mail hierover gehad dat ik €10 korting krijg op mijn eerstvolgende factuur, maar krijg vandaag een melding dat er een factuur van €33,32 klaar staat.. Wordt dit dan pas volgende maand verrekend? Wel een beetje verwarrend dan, want er staat dus in de mail de eerstvolgende factuur en de mail werd 6 januari gestuurd.
 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Snijbonia,

 

Welkom op het Simyo Forum en welkom bij Simyo! :grin:

 

Goed dat je dit even komt navragen! Ik heb meteen je aansluiting er bij gepakt en ik zie dat de vriendendeal wel al wordt afgetrokken van de factuur van januari. Er zal dus nog €10,- korting van het bedrag wat je nu noemt af gaan. De korting wordt altijd helemaal achteraf berekend, vandaar dat je nu het verkeerde bedrag ziet. Een duidelijk overzicht van hoe alles is berekend kun je terugvinden op de factuur van de maand januari.

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer