.

Beantwoord

Vreemd gesprek op factuur. Is mijn telefoon gehackt?

  • 6 September 2015
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

Badge
Dag op 3 september heeft iemand een half uur naar congo gebeld. Dat was ik zeker niet en ik kan mij ook niet voorstellen dat iemand uit mijn omgeving heeft gebeld. Wat is het beste om te doen ?
icon

Beste antwoord door Angela 7 September 2015, 15:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Grotegeert,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat er een gesprek heeft plaats gevonden wat je niet thuis kunt brengen. Dat je hier wat meer over wilt weten kan ik begrijpen.

Ik heb met je meegekeken in het systeem. Hier zie ik dat er een gesprek naar Congo is geweest. Dit was echter niet van een half uur, maar van 34 seconden. Kan het zijn dat dit in jouw broekzak of tas gebeurd is? Gelukkig vallen de kosten ook nog mee omdat het zo'n kort gesprek is geweest.

Een telefoon of simkaart wordt niet zomaar 'gehackt'. Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt. Mocht je echt twijfelen aan jouw telefoon, dan zou je die kunnen laten nakijken. Dit kan ik helaas niet voor je doen. Met de simkaart is in ieder geval niets aan de hand. Maakt dit het een en ander duidelijk voor je?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Factuur & betalen'. Zo houden we het forum overzichtelijk.

Groetjes,
Angela

Reageer