.

Beantwoord

Vraag over mijn factuur

  • 24 August 2012
  • 10 reacties
  • 873 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
:(Slechte telefonische bereikbaarheid van Symio, ik heb een vraag over mijn  factuur,deze klopt niet.
Moet dit dan perse via het forum?
icon

Beste antwoord door Alex 25 August 2012, 14:04

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum elske,

Je kan hier best je vraag stellen over je factuur. Je mag uiteraard ook per mail of telefonisch contact met ons opnemen. Kan je hier anders aangeven wat er niet klopt aan de factuur? Als je wilt kunnen we je vervolgens hier helpen.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,
Bedankt voor je snelle reactie.

Op de factuur van Juni fact.nr. 22771583 is de int.bundel 2x ingehouden, na tel.contact
is beloofd dat dit verrekend zou worden met de fact. van Juli fact.nr. 22873272, dit is echter niet gebeurd.
Gaarne z.s.m. oplossen.
Groetjes Elske
Reputatie 2
Badge +1
Hoi elske,

Op de factuur van Juni is er reeds 2x een internetbundel gecrediteerd. Volgens onze gegevens is dit een verrekening voor de dubbel berekende internetbundel en de dubbel berekende bundel op de factuur van april.
Hallo Wayne
Ik ben er ook uit, er was in mei 1 bundel teveel verrekend en in juni een bundel extra ( die van mei) teveel was afgehouden.
Bedankt en sorry voor het ongemak.
Groetjes Els:o
Reputatie 2
Badge +1
Hey Els,

Geen dank en helemaal geen probleem. Ik ben blij dat het is opgelost!
mijn mobiel is geblokkeerd en ik kan de factuur niet inzien.
Factuur van juni is er ook nog niet. Je kunt wel op je mijn Simyo je verbruik inzien.

PS. omdat dit een oud, reeds beantwoord topic is, zal er waarschijnlijk geen of late reactie komen vanuit Simyo. Volgende keer is het beter om je eigen topic te starten. Je kunt ook bellen met 1200 maar Simyo is nu niet bereikbaar (telefonisch) helaas.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi woensdag,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik zie aan je aansluiting dat je inmiddels al weer gebruik kunt maken van je simkaart.
Je aansluiting was voor de zekerheid afgesloten vanwege hoogverbruik.

Gelukkig heb je al gevonden dat je via Mijn Simyo onder het kopje Facturen een aanbetaling kan doen op de lopende factuur.
Daarmee activeer je je simkaart weer.:D
Mocht het nu vaker voorkomen dat je meer belt dan dat je bundel groot is, kun je via Mijn Simyo ook heel eenvoudig je bundel aanpassen;)

Is alles je zo duidelijk?

@Raytje, bedankt voor je hulp!
Goede morgen,

Ik kreeg net mijn factuur binnen voor augustus. Ik zag meteen dat er iets niet klopt.
Er staat dat ik gebeld zou hebben naar het buitenland wat niet zo is. Ik heb het even nagecheckt en de tijd klopt ook niet. Wel dat ik toen werd gebeld vanuit iemand uit het buitenland maar die heb ik toen geannuleert. Is het dan mogelijk om kosten te krijgen voor iets wat je annuleert? Licht mij aub even in.

Graag een reactie.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Sakura24, welkom op het Simyo forum!

Wat vreemd dat je zelf niet gebeld hebt en er wel een gesprek op je factuur terecht is gekomen.
Een inkomend gesprek binnen Nederland, of het nu vanuit het buitenland komt of niet, wordt niet geregistreerd. Tenzij het een collect call of iets dergelijks is, natuurlijk.

Het gesprek waar je op doelt is echter een uitgaand gesprek naar een Belgisch nummer. Met wat je zelf aangeeft doet dit me vermoeden dat je wellicht per ongeluk teruggebeld hebt en heel snel ook weer opgehangen hebt.
Kan dat misschien het geval zijn, Sakura20?

Reageer