.

Beantwoord

Vraag over bundel aanpassen

  • 11 October 2012
  • 17 reacties
  • 905 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 9 reacties
Mijn abonnement loopt af op 28 oktober a.s. en ik heb nog geen nieuw tarief gekozen,
mijn abonnement is tenslotte nog niet afgelopen.
Nu zie ik tot mijn grote verbazing dat ik per 1 oktober een veel hoger tarief betaal. Lijkt
me niet logisch want mijn abonnement is nog niet afgelopen......
icon

Beste antwoord door Alex 17 October 2012, 14:01

Bekijk originele reactie

17 reacties

Badge
Even een aanvulling, mijn belminuten zijn nog wel volgens het oude contract,
het internet betaal ik nu opeens de volle mep.

Ik wil dit na het aflopen van het contract overzetten naar 100 min/ 3 euro en
599 mb internet voor 7,50. Maar dat kan niet?
Badge +2
Beste Debby,

Over welke factuur heb je het? Uit onze gegevens blijkt namelijk dat je maandelijkse kosten hetzelfde zijn als altijd. De korting op de internetbundel loopt in jouw geval tot 31-10.

Groetjes,

Arie
Badge
Ik kijk bij Verbruik en doe dan bundels aanpassen. Dan zegt de site dat ik 250 belminuten heb voor 6,99. Dat klopt.
Vervolgens staat er dat ik 1Gb internet heb voor 9,95. Maar daar betaal ik dus nog de helft van tot eind van de maand als het goed
is. Geeft hij  hier niet aan maar het zal dan wel goedkomen. Als ik een factuur krijg van 11,94 klopt het.

Zal ik wel vast alles omzetten.

Maar wat moet ik doen als ik naar 500 mb wil voor 7,50? Dat kan ik namelijk niet aanklikken bij bundels aanpassen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Debby,

We hebben sinds kort andere bundels. Als je nu je bundels wilt aanpassen kun je niet meer voor de oude bel/internet bundels kiezen. De korting op de belbundel loopt bij jou nog tot 31/10/13. De korting op de internet bundel vervalt dus. Je betaalt dus vanaf dat moment 9,95 voor de internet bundel en 6,99 voor de belbudel. Deze bundelkosten gelden vanaf 1/11/12.

Als je wilt overstappen naar de internet bundel van 500 mb voor 7,50, zul je moeten overstappen naar een belbundel van een jaar abonnement. Deze bundel is namelijk enkel mogelijk i.c.m. een jaarabonnement.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik voel me ontzettend dom maar het lukt me dus niet. Ik heb nu een jaarabonnement met 100 belminuten voor 3 euro. Vervolgens wil ik mijn internet aanpassen en krijg ik een heel wit scherm. Mijn Simyo zegt nu dat ik 1024 Mb internet hebt gekozen.....maar dat wil ik dus niet.
Ik wil 100 belmin. voor 3 euro en 500 mB Internet voor 7,50. Kan je me helpen en dit voor mij veranderen?
Badge +2
Beste Debby,

Je kan maar één wijziging per maand doorvoeren. Wij adviseren je op 01-11 in te loggen op de persoonlijke pagina. Vanaf deze datum kan je de internetbundel ook wijzigen.

Groetjes,
Arie
Badge
Dus ik moet mijn bundel aanpassen omdat hij verloopt maar ik kan niet mijn belminuten én mijn internet aanpassen? Ik hoop dat dit goed gaat komen......

Dank je wel.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Debby,

We zijn bezig om dit wel mogelijk te maken. Vanaf 1/11 kun jij in ieder geval een andere internet bundel kiezen zodat deze per 1/12 in kan gaan.

Groetjes,

Alex
Badge
Nou het verhaal was dus nog niet helemaal afgelopen..........ik vond het prima een maand langer met mijn oude internetbundel te doen,
daar kom ik ook wel overheen.

Maarrrrrrrr, nu krijg ik vanochtend een email waarin staat dat mijn internetbundel is afgesloten per 31-10-2012.

In Mijn Simyo staat dat ik gewoon 1024mb heb tot 30-11-2012.

Vanochtend werkte het internet ook nog wel gewoon dus ik hoop dat dit een administratieve fout is.

Ik heb mijn bundel inmiddels wel aangepast per 1-12, dus dat lijkt gelukt te zijn. (Eigenlijk wel grappig want iets wat je
niet hebt kan je niet aanpassen....)
Badge +2
Beste Debby,

Dit is inderdaad een administratieve fout. Je hebt momenteel nog gewoon een internetbundel van 1 GB. Ook zien we terug dat je de internetbundel per 01-12 hebt gewijzigd naar 500 MB.

Groetjes,

Arie
Badge
Ik wil nog wel even laten weten dat het allemaal goed is gekomen. Ik heb zelfs de extra kosten voor de maand november
vergoed gekregen. Super!
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven Debby.

Groetjes,

Alex
Badge
Begrijp ik goed dat het niet mogelijk is je bel- en internetbundel tegelijkertijd aan te passen?
Ik wil graag mijn internetbundel omlaag schroeven omdat ik er minder gebruik van maak dan gedacht en sinds deze maand geen kortingstarief meer betaal. Bundels aanpassen geeft me niet de mogelijkheid om voor een 1-jaarsoptie te kiezen (omdat ik nu aan een flexibel abonnement zit, denk ik), maar als ik mijn belbundel wil aanpassen dan geeft 'ie aan dat ik als extra optie een internetbundel heb die duurder is dan degene die ik wil.

Sowieso klopt de informatie op Bundels aanpassen niet met mijn factuur: er staat dat ik een bundel van 250 minuten voor het kortingstarief van 6,99 heb. Maar op de laatste factuur staat gewoon 9,99 voor 'Simyo geregeld'. 

Kan ik hier duidelijkheid over krijgen?
Badge +1
Als je je bel bundel en je internetbundel wilt wijzigen moet dit dus in 2 keer. Dat betekent dus 2x 14,95 euro aansluitkosten betalen?
Reputatie 5
Badge +10
Begrijp ik goed dat het niet mogelijk is je bel- en internetbundel tegelijkertijd aan te passen?
Ik wil graag mijn internetbundel omlaag schroeven omdat ik er minder gebruik van maak dan gedacht en sinds deze maand geen kortingstarief meer betaal. Bundels aanpassen geeft me niet de mogelijkheid om voor een 1-jaarsoptie te kiezen (omdat ik nu aan een flexibel abonnement zit, denk ik), maar als ik mijn belbundel wil aanpassen dan geeft 'ie aan dat ik als extra optie een internetbundel heb die duurder is dan degene die ik wil.

Sowieso klopt de informatie op Bundels aanpassen niet met mijn factuur: er staat dat ik een bundel van 250 minuten voor het kortingstarief van 6,99 heb. Maar op de laatste factuur staat gewoon 9,99 voor 'Simyo geregeld'.

Kan ik hier duidelijkheid over krijgen?


Welkom op het forum reinouts,

Ik heb je factuur even bekeken. Ik zie dat je wel gewoon 3 euro korting hebt gekregen op je belbundel Simyo Geregeld. Je kunt dit terug vinden onder het kopje 'kortingen en verrekeningen'.

Mocht het niet mogelijk zijn om je beide bundels aan te passen, kan je dan even laten weten welke aanpassingen je precies wilt doorvoeren? Op dit moment betaal jij nog het oude tarief (€ 9,95) voor een 1GB bundel. Je hoeft dus niet naar een jaar abonnement, maar in jouw geval is het alleen voordeliger als je een internet bundel van 200 MB neemt.

Groetjes,

Alex

Als je je bel bundel en je internetbundel wilt wijzigen moet dit dus in 2 keer. Dat betekent dus 2x 14,95 euro aansluitkosten betalen?

Hoi Martha,

Het aanpassen van je bel of internet bundel is kosteloos.

Groetjes,

Alex
Badge
Bedankt voor het antwoord. Gezien mijn dataverbruik kies ik dan toch voor een bundel van 200MB.
Badge +6
Hoi Reinouts,

In het systeem zie ik dat je internetbundel hebt gewijzigd naar 200MB per maand voor €5,-. Deze zal ingaan op 1 februari.

Reageer