.

Beantwoord

Verrekening beltegoed bij overstappen sim only naar prepaid

  • 24 August 2013
  • 1 reactie
  • 301 Bekeken

Wij hebben zojuist een sim only aangevraagd voor onze vader, (overstap van prepaid), en nu was de vraag hoe het gaat met het resterende beltegoed, wordt dit alleen verwerkt met de 1e factuur of wordt het verrekend met de komende facturen?? Het resterende beltegoed is ongeveer nog €15,- en we hebben een abonement aangevraagd voor 100 min/sms (€3,- p.m.)
icon

Beste antwoord door Alex 26 August 2013, 10:10

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jeffrey,

Het eventueel resterende beltegoed wordt automatisch verrekend met de factuur van je abonnement als je van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement overstapt. Je moet dan wel de overstap link hebben gebruikt die op de persoonlijke prepaid pagina te vinden is. Ook worden er dan geen aansluitkosten in rekening gebracht.

Kan je mij een privé bericht sturen met de postcode, huisnummer + email adres welke bij de bestelling zijn ingevoerd? Dan kan ik de aanvraag bekijken. Ik kan nu namelijk niet controleren of mijn bovenstaande verhaal ook op gaat voor deze bestelling. In dit topic kun je terug vinden hoe de overstap van prepaid naar een abonnement verloopt.

Groetjes,

Alex

Reageer