.

Vraag

verbruiksoverzicht downloaden

  • 23 April 2012
  • 7 reacties
  • 875 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
Beste mensen,

Vandaag de nieuwe factuur (van maart) ontvangen. Ik kan hem echter niet downloaden en de verbruikskosten inzien.

Er veschijnt een blanko pagina in m'n web-browser. Ik gebruik Firefox. In Safari kan ik helemaal niet inloggen...

Kunt u me de factuur en de verbruiksgegevens per mail toesturen?

Vriendelijke groet,

Kees Vorstelman

7 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste K. Vorstelman,

Welkom op het Simyo forum!
Om de factuur te kunnen downloaden dien je te beschikken over het programma Adobe Reader.
Het is bij ons bekend dat het inloggen met Safari-browsers problemen kan opleveren, dit wordt nader uitgezocht door de betreffende afdeling.

Graag vernemen we of je dit programma hebt geinstalleerd op je computer.


Groetjes,

Manisha
Badge
Dag Manisha, Ik kon altijd de facturen en specificaties prima downloaden en opslaan. Adobe Reader heb ik geinstalleerd, al jaren geleden - ook de nodige updates steeds uitgevoerd. Ik krijg helemaal niets in beeld, een blanco pagina.

Het lijkt er op dat de website van SimYo niet lekker werkt...

Wanneer ik bijvoorbeeld de shop wil bezoeken krijg ik een melding dat de pagina niet bestaat... terwijl ik een link op de homepage aanklik...

Andere onderdelen, zoald it forum, doen het wel.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt?

Vr. groet. Kees
Reputatie 2
Badge +4
Beste Kees,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Wij verzoeken je om de cookies en de geschiedenis te verwijderen, dit kun je bij de opties in de browser doen. Graag vernemen we of je hierna nog steeds dezelfde problemen ondervind.

Groetjes,

Manisha
Badge
Goeiemorgen Manisha, bedankt voor je reactie. Ik heb gedaan wat je voorstelde.

Helaas, geen effect. Een blanco pagina als ik de factuur probeer te openen.

Verbruiksgegevens ook niet in beeld.

Vr. gr. Kees
Reputatie 5
Badge +10
Hoi kees,

Ervaar je dit probleem nog steeds? We hebben het hier getest met meerdere browsers. Dit levert geen problemen op. Heb je het al geprobeerd op een andere computer of via een andere browser?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex, bedankt voor je reactie. Ik ben even aan het rommelen geweest en heb nu de factuur kunnen downloaden in GoogleChrome... die gebruik ik eigenlijk nooit ;-)

Firefox en Safari gaven steeds een blanco pagina. Ook vreemd dat er steeds om certificaten gevraagd wordt... in Safari en Chrome. Dat negeer ik maar en lukt het toch om op de "mijn simyo" pagina te komen.

Maar goed, het is dus gelukt! Moet nu voor mezelf onthouden dat Simyo met GoogleChrome werkt.....



Groetje, Kees
Reputatie 5
Badge +10
Hoi kees,

Goed om te horen dat het werkt. Het lijkt er op dat de browser instellingen iets tegen houdt. Wellicht helpt het om de cookies te verwijderen.

Groetjes,

Alex

Reageer