.

Beantwoord

Verbruik vorige maand(en)

  • 6 March 2012
  • 3 reacties
  • 1020 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Goedendag,
Waar kan in het verbruik van de vorige maand(en) online inzien ? Heb jaren Simyo prepaid gehad (en Simpel prepaid), en daar kom je dat online inzien.

Op dit moment zie ik alleen het verbruik van Maart, en de factuur van Februari is er nog niet . Ik weet dat de factuur de 3e donderdag komt, maar ik wil zien wat mijn verbruik is geweest.
Groet,

Rene
icon

Beste antwoord door _whoknows 20 October 2014, 23:59

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste ReneF,

Welkom op het Simyo Forum!

Momenteel is het nog niet mogelijk om het verbruik van de afgelopen maand in te zien als de factuur nog niet online is. Als de factuur is geplaatst op je persoonlijke pagina kun je de specificatie van het verbruik van februari inzien.

Groetjes,

Manisha
Ik was het ook kwijt maar vond zojuist weer terug waar ik het voorheen (en nu nog) dus wel kan zien!

Klik in "Mijn Simyo" op de tab Facturen, scrol daarna naar beneden en klik op het staafdiagram van de maand die je zoekt. De gegevens die daaronder worden getoond worden na korte of langere tijd aangepast. Klap die gegevens open door op de drop-down-pijltjes te klikken. Daarna kun je die gegevens evt. kopieren naar Excel (wat vanuit de factuur-pdf niet goed gaat door het ontbreken van tabs).

P.S.  Een mogelijkheid aan de website toevoegen om 'n - zelf op te geven - periode te exporteren naar een csv-bestand zou erg makkelijk zijn.
Badge +6
Hoi _whoknows,

Dankjewel voor het delen van deze mogelijkheid! :)

Heb je ook gezien dat je op Mijn Simyo via het tabblad 'Verbruik' en vervolgens bijvoorbeeld 'Oktober' ook je verbruik van de huidige maand in kan zien?

Daarnaast kan je daar ook je verbruik van de voorgaande maand inzien als de factuur nog niet online staat op Mijn Simyo :)

Je idee over het exporteren van verbruiksgegevens naar een csv-bestand heb ik trouwens op onze "Wall of Change" geplakt, ik laat het je weten als ik hier een terugkoppeling op heb gekregen!

Reageer