.

Beantwoord

Verbruik klopt niet op mijn factuur

  • 24 September 2013
  • 4 reacties
  • 742 Bekeken

Badge
Op 30 augustus heb ik 94 belminuten van de 200 belminuten en 830 van de 1000 MB verbruikt. Dus minder dan de helft. Toch moet ik fors bijbetalen. Hoe kan dat? Door bedragen naar boven af te ronden kan ik dit niet verklaren. Mocht het toch kloppen dan zou het eerlijker van jullie zijn om het opgegeven verbruik te verdubbelen zodat ik beter in kan schatten welke hoeveelheid bundel ik werkelijk nodig heb.
Kees Ruigrok
icon

Beste antwoord door Natascha 25 September 2013, 09:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Op 30 augustus heb ik 94 belminuten van de 200 belminuten en 830 van de 1000 MB verbruikt. Dus minder dan de helft. Toch moet ik fors bijbetalen. Hoe kan dat? Door bedragen naar boven af te ronden kan ik dit niet verklaren. Mocht het toch kloppen dan zou het eerlijker van jullie zijn om het opgegeven verbruik te verdubbelen zodat ik beter in kan schatten welke hoeveelheid bundel ik werkelijk nodig heb.
Kees Ruigrok


Hoi Kees Ruigrok,

Ik heb je factuur bekeken en de extra kosten die je ziet staan komt omdat er gebruik is gemaakt van internet in het buitenland.
Gebruik maken van het internet in het buitenland valt buiten je bundel. Is het zo allemaal duidelijk?
Badge
Dank voor het antwoord. Zie mijn vragen van de afgelopen tijd. Ik maak kennelijk een leerproces door. Zo weet ik nu hoe de instellingen voor internetten in het buitenland moeten zijn en dat de indianenverhalen over internetten in het buitenland waar zijn. Is er een App voor de iPhone waarop in kan zien wat ik binnen en buiten mijn bundel verberbel en internet?
Reputatie 7
Badge +9
. Is er een App voor de iPhone waarop in kan zien wat ik binnen en buiten mijn bundel verberbel en internet?

Ik vrees van niet. Het wordt sowieso eens tijd dat er in de App store een goede realtime belminutentellerapp komt, zoals die er voor Android wel zijn. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Kees Ruigrok,

Daar is inderdaad geen app voor. Je kunt wel gewoon je verbruikskosten via je persoonlijke pagina bijhouden door, wanneer je ingelogd bent, op het tabblad 'verbruik' te klikken en te kiezen voor de lopende maandnaam.

Groetjes,

Alex

Reageer