Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.


Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actie is geldig van 1 april tot en met 31 mei 2021.

  • Als je tijdens de actieperiode (van 1 april tot en met 31 mei) kiest voor een internetbundel van 6 of 10 GB, krijg je gratis extra gigabytes (2 GB bij 6 GB en 5 GB bij 10 GB), tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Verbruik buiten bundel onverklaarbaar nu heb ik een torenhoge rekening! Wat nu?

  • 16 augustus 2017
  • 13 reacties
  • 982 Bekeken

Beste Simyo mensen,

Afgelopen maandag kreeg ik de schrik van mijn leven. Zondagochtend (13-08) zag ik jullie sms’jes waaruit bleek dat ik fors over mijn bundel gegaan was zonder dat te weten. In juni had ik ook een veel te hoog verbruik, maar dat had te maken met de ziekenhuisopname en het overlijden van mijn vader, extra communicatie met familie was toen helaas noodzakelijk.
Voor zover ik kan herleiden en op basis van m’n Whatsapp geschiedenis, is het volgende gebeurt; zaterdagavond (12-08) heb ik een filmpje gemaakt wat ik ’s nachts rond 01:30 probeerde te versturen naar mijn man die in het buitenland (buiten Europa) werkt. Ik zat niet op een plek met Wi-Fi en het lukt niet met de 3G. Ik heb nog een keer gedrukt op “send again” maar het filmpje werd niet verzonden. Daarna ging ik slapen.
Zondag eind van de ochtend zag ik dat jullie s ‘nachts om 02:38 uur 4 sms’jes verstuurd hadden dat m’n tegoed respectievelijk voor 80 en voor 100% verbruikt was.
Zondag 13-08 om 13:30 was ik thuis en had weer Wi-Fi, heb toen het filmpje alsnog verstuurd. Ik heb vanaf dat moment alleen nog op plekken met Wi-Fi geïnternet, ik wilde onnodig hoge/extra kosten immers voorkomen.
Maandag ontving ik een e-mail van jullie met daarin de mededeling dat m’n mobiele nummer geblokkeerd was en dat ik een rekening van € 295,59 open had staan. Mijn hemel, wat een bedrag! Vandaag heb ik de door jullie voorgestelde aanbetaling van € 147,79 gedaan.
Ook ben ik gaan kijken wat ik nu precies buiten mijn bundel verbruikt had, want ik snapte niet waar dat extreem hoge verbruik vandaan kom komen. Ik heb namelijk standaard alleen mobiele data aanstaan voor “kaarten”, “Whatsapp”, “Wordfeut” en “Zoek iPhone”.
Uit het overzicht blijkt dat op 13-08 tussen 02:38 uur en 06:15 uur maar liefst 32 x een zelfde verbruik van 58,59 Mb is gemeten, steeds met 8 minuten er tussen. Daarna is om 06:22 uur nog 39,21 Mb verbruik gemeten , om 14:22 uur 55,53 Mb en om 20:23 uur 0.52 Mb.
Op 13-08 sliep ik tussen 02:00 uur en 10:00 uur. Tussen 11:00 en 13:00 zat ik in de auto. Tussen 13:00 en 13:30 was ik thuis- met Wi-Fi – en heb zoals gezegd toen het filmpje alsnog verzonden. Dat zie ik ook terug in m’n Whatsapp. Van 13:30 tot 21:30 weer in de auto of op plekken zonder Wi-Fi, heb m’n telefoon toen niet gebruikt.
In eerste instantie dacht ik dat jullie / KPN in de nacht van 13-08 misschien waren blijven proberen het filmpje te versturen, of dat ik ergens op gedrukt had waardoor dit zou doorgaan. Maar dat is niet zo, immers, anders zou mijn man het filmpje ’s nachts 32 keer ontvangen hebben. En nu heb ik het nagekeken, het filmpje is (maar) 18Mb. Ook het gemeten verbruik om 06:22, 14:22 en 20:23 uur kan ik niet herleiden.
Ik vraag mij dus af waar dat extreem hoge verbruik vandaan kan komen? Wat kan die 58,59 Mb verbruik geweest zijn? En wat maakt dat het er 32 x (!!!) op staat met een keurige interval van 8 minuten?
In jullie mail schrijven jullie “Omdat wij je willen beschermen tegen hoge kosten, hebben wij je sim card geblokkeerd voor uitgaan gesprekken.” . Ik heb nu helemaal niet het gevoel dat dit zo is, immers, jullie reageren pas als ik tegen de € 300,- aan zit! Waarom blokkeren jullie niet eerder?!?

Ik hoop heel erg dat ik op coulance van jullie kant kan rekenen in deze situatie die voor mij onverklaarbaar is en financieel heel erg pijnlijk.

Ik zie graag een reactie van jullie kant tegemoet. Vriendelijke groet, Elsbeth
icon

Beste antwoord door franswon 16 augustus 2017, 20:10

Hoi Elsbeth,



Dat is zeker schrikken, een moderator zal je informeren over een eventuele coulance.



Eerst een uitleg over de blokken van 58,59 MB, in werkelijkheid is dat 1 aaneengesloten blok van 32 x 60.000 KB, om technische redenen worden die blokken zo geregistreerd, ik weet dat het verwarrend is, maar het is de methodiek van KPN/Simyo.



Uiteraard kan ik niet zien waar het gebruik aan opgegaan is.



Het belangrijkste is het voorkomen dat internetgebruik uit de hand loopt. Veel nieuwere Android-toestellen hebben de mogelijkheid om het gegevensgebruik te maximeren, in de diverse stores zijn er ook apps die dit doen.

Hiermee voorkom je dat de mobiel teveel data verbruikt, bij het ingestelde maximum stopt de telefoon gewoon met internetverbruik buitenom Wi-Fi.

Ook is het handig om de telefoon zodanig in te stellen dat updates alleen via Wi-Fi kunnen gebeuren.



Verdere info vind je hier https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-kan-ik-hoogverbruik-voorkomen-283
Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Elsbeth,

Dat is zeker schrikken, een moderator zal je informeren over een eventuele coulance.

Eerst een uitleg over de blokken van 58,59 MB, in werkelijkheid is dat 1 aaneengesloten blok van 32 x 60.000 KB, om technische redenen worden die blokken zo geregistreerd, ik weet dat het verwarrend is, maar het is de methodiek van KPN/Simyo.

Uiteraard kan ik niet zien waar het gebruik aan opgegaan is.

Het belangrijkste is het voorkomen dat internetgebruik uit de hand loopt. Veel nieuwere Android-toestellen hebben de mogelijkheid om het gegevensgebruik te maximeren, in de diverse stores zijn er ook apps die dit doen.
Hiermee voorkom je dat de mobiel teveel data verbruikt, bij het ingestelde maximum stopt de telefoon gewoon met internetverbruik buitenom Wi-Fi.
Ook is het handig om de telefoon zodanig in te stellen dat updates alleen via Wi-Fi kunnen gebeuren.

Verdere info vind je hier https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-kan-ik-hoogverbruik-voorkomen-283
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Elsbeth Flevoland,

Welkom op het Forum!

Jeetje, ik vind het ontzettend vervelend dat je factuur zo hoog uit is gevallen. 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je erg bent geschrokken!

Ik had graag voor je willen kijken wat er allemaal is verbruikt, alleen kunnen wij dit niet inzien. Je verbruik mag namelijk niet bijgehouden worden in verband met de Wet bescherming persoonsgegevens. Wij zien alleen hoeveel MB er is verbruik Balen dat er zoveel onduidelijkheid is over jullie internetverbruik!

Zoals Franswon aangaf wordt een groot internetsessie opgesplitst in datasessies van 60 MB. Dit betekent niet dat je elke acht minuten exact 60 MB hebt verbruikt. Gelukkig kun je op je telefoon precies achterhalen wat dit verbruik precies tot stand heeft gebracht. Het verschilt per besturingssysteem waar je dit kunt vinden. Om deze reden adviseer ik je dit artikel van onze blog te lezen.

Ik snap heel goed dat jij je afvraagt waarom je aansluiting niet eerder is geblokkeerd. Ik geef je hier graag meer uitleg over! Je verbruik wordt vertraagd door ons verwerkt. Op het moment dat wij opmerken dat je meer dan € 100,- verbruikt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart automatisch. Het lastige is dat jij binnen een korte periode veel internet hebt verbruikt, waardoor deze blokkade pas actief werd op het moment dat je ruim € 300,- had verbruikt.

Maak je vooral geen zorgen, ik zal als eenmalige coulance de gemaakte kosten verrekenen tegen een extra internetbundel. Deze vergoeding zal pas op je augustus factuur (rond 12 september) voor je zichtbaar zijn op Mijn Simyo. De tussentijdse betaling zullen wij overigens aan je terugstorten. Dit bedrag ontvang je binnen drie werkdagen.

Om een dergelijke situatie te voorkomen in de toekomst, is het aan te raden om DataEye of Onavo Count te downloaden. Voor meer informatie hierover kun je hier op klikken.

Vind je dat een goede oplossing?

@ Franswon, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Beste Asma

Bedankt voor je reactie en voor de coulance! Fijn dat het zo opgelost kan worden. Ik heb inmiddels m'n instellingen opnieuw kritisch bekeken en aangepast waar nodig. Ook een app geïnstalleerd die me een waarschuwing geeft als ik buiten m'n bundel dreig te gaan. Moet goed gaan nu!

groetjes Elsbeth
Hoi Frans (Franwon)

Ook jij bedankt voor je tips!

groetjes Elsbeth
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Elsbeth,

Heel graag gedaan!

Ik ben blij om te horen dat je ons tips gelijk hebt toegepast. :D

Alvast een heel fijn weekend toegewenst.

Groetjes,
Asma
Mij ook 2 keer overkomen, enkel bij Simyo. Daarna naar het duurdere KPN gegaan & nu weer terug naar Simyo, maar enkel voor bellen. Ben daar tevreden over.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Me-shell,

Ai, wat balen dat je ook te maken hebt gehad met een hoge factuur in het verleden.

Wel heel fijn om te horen dat je weer terug bent bij ons en tevreden bent over de diensten die je gebruikt! 🙂 Dat is altijd fijn om te horen.

Groetjes,
Els

Het Simyo team 

Beste, Ik krijg zojuist een bericht van jullie waar ik erg van geschrokken ben. In een paar minuten zou ik zojuist voor meer dan €150.- internet verbruikt hebben en gister in een paar minuten €30,- en nu heb ik een achterstand van €180,- waarvan ik begrijp dat die nog gaat oplopen?! Ik maakte van 19:25 tot 19:34 niet eens gebruik van internet, heb in mijn iPhone alles zo ingesteld dat hij enkel updates uitvoert wanneer hij verbonden is met een WiFi netwerk. Ik luisterde tijdens het hardlopen muziek die al gedownload was. Ik lees op jullie forum van alles over hoe je dit zelf bij moet houden, hoe jullie hierin geen inzicht hebben. Alles goed en wel maar dit is onacceptabel. Ik hoor graag wat jullie hieraan kunnen doen zodat ik klant kan blijven. Vriendelijke groet, Dhr. Ton uit Hooglanderveen

Simyo houd heel netjes bij hoeveel data je toestel verbruikt, maar niet waaraan, want dat mogen ze niet omwille van de privacy.

Als je dat onacceptabel vind zou je alles wat data op een mobiel netwerk kan verbruiken moeten verbannen uit huis.

Maar via de instellingen kun je zelf achterhalen waar je data aan opgegaan is, je telefoon houd dit netjes bij, en 1 foutje in een instelling kan snel aardig wat data kosten, en Simyo is daar niet de goedkoopste in.

Reputatie 7
Badge +9

Ik raad aan om de stappen en tips in dit blog te lezen en volgen. De meeste hedendaagse toestellen kunnen zo vertellen welke apps de grootverbruikers zijn.

Reputatie 6
Badge +4

Hoi Ton, 

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat je zo verrast bent door de in rekening gebrachte kosten 😥

Zoals hierboven al wordt aangegeven kunnen wij niet inzien waar je internetbundel aan is opgegaan of waardoor de extra kosten zijn veroorzaakt in verband met privacywetgeving. Maar met behulp van het blog wat Groentjuh hierboven tipt (thanks Groentjuh!) zou je wel moeten kunnen achterhalen wat er gebeurd is en ook kunnen voorkomen dat dit in de toekomst nog een keer gebeurt. Ik weet uit ervaring dat iPhones automatisch overschakelen naar mobiel internet als ons netwerk sterker is dan je eigen WiFi (op sommige plekken in huis bijvoorbeeld) of als je toestel op standby staat. Heb je onze waarschuwingen over het hoofd gezien? We sturen namelijk SMS’jes op het moment dat 80% of 100% van je internetbundel verbruikt is. 

We begrijpen dat het niet je bedoeling was om deze kosten te maken, dus we komen je graag eenmalig tegemoet. Ik stuur je daarover nog even een privébericht!

Heb je hier nog vragen over, of kunnen we je nog ergens anders mee helpen? Reageer dan even op dit bericht 😊

Groetjes, 
Bas

Vandaag mij nu ook overkomen! Ik ben thuis aan het werk (via Wifi) en kijk als gewoonte niet op mijn telefoon bij ieder piepje. Opeens krijg ik een SMS dat mijn Sim geblokkeerd is en ik een hoog bedrag aan mobiele data verbruikt heb, voorgaande SMS-jes die wel verstuurd zijn had ik dus niet opgemerkt. Ik ben al heel veel jaar klant bij Simyo met een heel stabiel verbruik. (het lukt mij eigenlijk iedere maand om binnen mijn bundel te blijven). Ik heb geen enkel idee wat er gebeurd kan zijn, maar zal dat zeker via de bovenstaande linkjes proberen te gaan uitpluizen. Heb nu het voorgestelde bedrag voldaan omdat ik familie heb die opgenomen is in de acute zorg waarvoor ik stand-by moet zijn en ook zakelijk bereikbaar moet blijven. Ik hoop snel weer bereikbaar te zijn en dat Simyo kan kijken of zij iets aan deze enorme kosten kunnen doen.

PS Ben inmiddels gelukkig weer bereikbaar!

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi M_Frederiks,

 

Welkom op het Simyo forum, jammer dat je om deze reden hier terecht bent gekomen.

 

Ik kan me voorstellen dat dit onbewust kan gebeuren, heb je inmiddels kunnen achterhalen waar het aan heeft gelegen? 

Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens en mailadres? Dan kijk ik even me je mee naar het verbruik en de kosten. 😊

 

Groetjes,

Daisy

Reageer