.

Vraag

Veel duurder abonnement dan aangevraagd ???

  • 23 August 2012
  • 5 reacties
  • 710 Bekeken

Ik heb gister een bericht geplaatst, maar deze zie ik niet meer (verwijderd??) en ik heb hier ook nog geen
reactie op gehad.
Nogmaals: Tot mijn grote verbazing en schrik zag ik gister dat ik een XXL abonnement MET internetbundel
aan mijn broek heb hangen terwijl ik alleen een Abonnement 'regelmatig' heb aangevraagd ZONDER internet.

 HOE IS DIT MOGELIJK !!!!!?????

Mijn vertrouwen in Simyo is nu al geschaad, ik vind dit een zeer kwalijke zaak.
Heb ik soms ergens over kleine lettertjes heen gelzen bij het afsluiten?
Tevens erger ik me groen en geel dat jullie telefonisch NIET te bereiken zijn,.

GRAAG REACTIE

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Danaa,

Helaas is er door een fout in ons systeem bij een aantal klanten automatisch een internet bundel aan het Simyo XXL abonnement toegevoegd. Ik zie dat de internet bundel per 1/9 wordt stop gezet. Het onterecht in rekening gebrachte bedrag (11,45) zal worden verrekend op je volgende factuur. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Dag Alex,

Nogmaals... Ik heb via internet een Abonnement Regelmatig Zonder Internetbundel besteld en GEEN XXL MET Internetbundel! Dat is een heel verschil..

Nu zeg je dat "door een fout" er een internetbundel is toegevoegd. Je vergeet te vertellen op dit forum dat er "door een fout?" ook een XXL is toegevoegd ipv een Regelmatig Abonnement.. Dus ik verzoek jullie niet alleen die 11,45 euro terug te betalen voor de onterechte internetbundel, maar tevens het verschil tussen een XXL en een Regelmatig abonnement.

Ik wil gewoon krijgen wat ik bestel en niet meer...
Badge +6
Beste Danaa,

Toen je het abonnement via de website bestelde heb je niet gekozen voor de Simyo Geregeld maar voor de Simyo XXL. Zoals moderator Alex al heeft aangegeven is er door een fout een internetbundel toegevoegd deze heeft hij inmiddels voor je gecrediteerd, de creditering vindt je terug op de factuur van de maand augustus.
Badge
Beste Natascha,

Danaa geeft m.i. duidelijk aan dat ze, in haar beleving, heeft gekozen voor een Abonnement Regelmatig Zonder Internetbundel.
Qua service gerichtheid zou u wellicht even met Danaa contact op kunnen nemen en haar het abonnement geven wat ze wil hebben.
Dat is in mijn beleving webcare.

Verder kan ik niets anders dan zeggen dat ik tevreden ben met Simyo en dat mijn evaring is dat er altijd goed naar de klant wordt geluisterd!
Dus niets dan lof!

Groet,

Patrick
Badge +6
Hoi Patrick,

We vinden het vervelend dat er per ongeluk voor een ander abonnement is gekozen. Er is echter wel al gebruik gemaakt van de aansluiting en tijdens het activeren van de simkaart moet er nog akkoord gegaan worden met het contract. Er wordt dan nogmaals een opsomming gemaakt van het abonnement waarvoor gekozen is. Daarom kunnen we aan de abonnementskosten helaas niets meer doen.

Reageer