.

Beantwoord

Valt het bellen naar servicedesk 1200 buiten bundel ?


Reputatie 1
Badge +4
Ik constateer adhv mijn factuur dat bellen naar de servicedesk met 1200 helemaal niet gratis is zoals overal op de site vermeld en zelfs buiten de bundel valt. Zie schermafdruk.
Hoe kan dat ?

icon

Beste antwoord door Samantha 24 April 2017, 19:35

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Andréé,

Welkom op het Forum!

Het klopt niet helemaal wat je zegt. Samantha heeft uitgelegd dat gesprekken naar 1200 als 'buiten de bundel' wordt gezien, maar er worden geen kosten voor in rekening gebracht. De reden waarom dit 'buiten je bundel' valt, komt omdat deze gesprekken niet van je bundel in mindering wordt gebracht.

Maak je dus vooral geen zorgen, deze oproepen gaan dus niet van je belminuten af.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Ik vindt het nog steeds een vreemd verhaal wat hier aan uitleg wordt gegeven. De beltijd voor het bellen naar 1200 valt inderdaad niet buiten je bundel maar wel binnen je bundel volgens het overzicht? en gaat dus ten kosten van je bundel? Zoja, dan ben ik dus eerder door mijn bundel heen. Servicenummer 1200 behoort uberhaubt niet voor te komen in het overzicht!!!

gr.
André
Reputatie 5
Badge +9
Super! Graag gedaan :$

Groetjes,
Caspar
Reputatie 1
Badge +4
Nee, momenteel geen vragen meer. Bedankt !
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Frenske,

Mooi dat het duidelijk is geworden. Goed van je dat je aangeeft dat de kleuren voor verwarring zorgen. Daar gaan we eens goed naar kijken!

Heb je verder nog vragen?

Groetjes,
Caspar
Reputatie 1
Badge +4
@Samantha: Bedankt voor je reactie. De situatie was me eerder in dit draadje duidelijk geworden.
De € 0,28 komen van belminuten buitenland en vallen daarom terecht buiten de bundel.
Wat voor mij erg verwarrend is en blijft de markering voor de keuze "binnen bundel" en "buitenbundel". Om de een of andere reden is de kleurverandering van het keuzeveld onduidelijk wat de keuze is.
Badge +7
Hoi Frenske,

Ik kan het me voorstellen dat hier verwarring over is ontstaan. Geen zorgen, voor het bellen naar 1200 betaal je geen buiten de bundel kosten. Dat is altijd gratis.

De reden dat dit als buiten de bundel genoteerd staat, is dat deze gesprekken niet van je belminuten af gaan. Daarom vallen ze als het waren buiten de bundel, maar worden niet in rekening gebracht.

De kosten van € 0,28 die je buiten de bundel ziet staan in je laatste printscreen, zijn de buitenbundel kosten van de maand maart. Die staan hier los van. Je eerste printscreen was namelijk van 13 april.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Reputatie 1
Badge +4
Fijn weekend !
Daarom.. Maar als er iets fout is dan corrigeert Simyo dat.
Vanwege het weekend zul je alleen wat langer geduld moeten hebben.
Maar komt helemaal goed 🙂
Reputatie 1
Badge +4
Een samenloop van omstandigheden.
Als de gesprekken naar 1200 afrond kom je op 14 min uit en leg je de link naar de 14 min "buiten de bundel"
Echter deze 14 min zijn inderdaad gesprekken buiten de bundel. Dat was (ook) voor mij de valkuil.:(🆒

Graag gedaan. Het was nog vroeg toen je jouw bericht plaatste 😃

Wel vraag ik mij af waarom er bovenin wel buiten de bundel staat. Daar zal Simyo duidelijkheid over kunnen geven.
Reputatie 1
Badge +4
Ray, bedankt voor je snelle reactie en excuses voor mijn interpretatiefout.
Nee hoor, is gewoon binnen de bundel.

Het plaatje met je specificaties toon de 2 gesprekken ook aan binnen de bundel.

Onder het woord specificatie zie je 2 buttons > binnen bundel & buiten bundel.

De binnen bundel is geselecteerd in dit overzicht.

Edit: De tijd vann de gesprekken komt ook niet overeen met de aantal van 14 minuten / smsjes wat er boven staat. Dit kan komen door het afronden. Het bovenste gedeelte lijkt mij een weergave fout. Maar je toont niet aan dat er ook daadwerkelijk kosten zijn berekend.

Reageer