.

Beantwoord

valse e-mail over betaling?

  • 22 October 2013
  • 6 reacties
  • 364 Bekeken

Badge
Hoi ik heb een e-mail gehad dat er een automatische incasso niet kon worden afgehouden!
Dit is niet mogelijk, en we dienen te betalen via ideal. Klopt dit wel?Plaats nieuw topic
icon

Beste antwoord door Alex 23 October 2013, 01:18

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

6 reacties

Badge
hebben maar betaald, vertrouw het niet maar is wel rekening van simyo. dus maar gedaan
Reputatie 4
Badge +8
Hou het in de gaten Lynn, er zijn meer mensen die zo'n mail hebben ontvangen.
Dus later in de maand checken of het bedrag niet dubbel is afgeboekt.
Reputatie 4
Badge +8
Lynn, het probleem is een storing tussen Buckaroo en Simyo.

Dit kwam elders op het forum binnen van een medewerker van Buckaroo

Beste iedereen,

Ik ben medewerker van Buckaroo en heb het intern nagevraagd. Er is iets fout gegaan in het berichten verkeer tussen Simyo en Buckaroo, waardoor er onterecht emails uitgegaan zijn. Mocht je betaald hebben via iDEAL, dan heb je gewoon je factuur voldaan. Op je afschrift zal je ook zien staan: Stichting Derdengelden Buckaroo inzake Simyo.

Ik ben niet degene die dit gaat oplossen. Ik wil alleen melden dat het NIET om een virus of rare praktijken gaat. Simyo is NIET gehackt, gegevens liggen NIET op straat.
Badge
Ik heb ook zo'n mail gehad, maar vertrouw het niet. Dus ik betaal even nog niets.
Het is ook zo dat er bij mij altijd op donderdag wordt geincasseerd.
Reputatie 4
Badge +8
Lezen wouter1961, het staat boven je bericht.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Het gaat inderdaad om een verkeerde email. Ik heb daarom dit topic geopend. Daar staat alle informatie die we tot nu toe hebben kunnen uitzoeken. Zodra we meer weten, plaats ik in dat topic een update.

Belangrijk! Het gaat niet om een phishing mail of hack. Dat hebben we al kunnen uitsluiten.

Bedankt voor jullie berichtjes hier :)

Ik zal dit topic sluiten om het overzichtelijk te houden.

Groetjes,

Alex