.

Beantwoord

Tringg abonnementen hebben onbeperkt datalimiet. Waarom heb ik dan extra kosten op mijn factuur?

  • 2 February 2016
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo, ik heb een onbeperkt datalimiet van oudsher door tringg abo, nu zie ik dat jullie me ruim 50 extra in rekening willen brengen. Mag niet heh...
icon

Beste antwoord door Groentjuh 2 February 2016, 23:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik geloof dat het nooit echt onbeperkt data is geweest. Als ik de geschiedenis van Tringg in duik zie ik veelal berichten dat dat onbeperkt wel meevalt, want daar zat een FUP achter van 1000 units (=MB).

De voorwaarde voor Tringg klanten bij Simyo lijkt dat in niet-FUP vorm overgenomen te hebben, dus ik weet zo net nog niet of dat niet mag!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Flipflap, welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je tegen deze kosten aan bent gelopen, terwijl je het idee had dat je een onbeperkte internetbundel had. Dit is sinds alle Tringg abonnementen zijn overgenomen door Simyo niet meer het geval, zoals Groentjuh al terecht aangeeft 🙂. Bij deze overname zijn de contractsvoorwaarden veranderd en had je een 1000 MB bundel. Je kreeg door deze wijziging namelijk ook meteen de optie om je contract te ontbinden.

Nu is er inmiddels niet eens meer sprake van een 'oud-Tringg' abonnement, omdat deze in juli 2015 allemaal zijn overgezet naar Simyo, waardoor jij een volwaardig Simyo contract hebt. Hierdoor word je op tijd gewaarschuwd voor je internetverbruik, kun je maandelijks je abonnement aanpassen naar de gewenste grootte en heb je een helemaal up-to-date Mijn Simyo 🙂.

De kosten die er op je factuur staan zijn daarom ook terecht, omdat je ondanks een waarschuwing sms'je waarin staat dat je MB's kunt bijkopen, toch besloten hebt om door te blijven internetten.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Groentjuh 🙂.

Reageer