.

Beantwoord

Totalen internetverbruik op factuur

  • 12 December 2012
  • 12 reacties
  • 838 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo,

Is het mogelijk om het totaalverbruik van mijn internet te vinden op mijn factuur?
Bij de factuur specificatie staat wel een getal, maar dat is volgens mij het aantal keer dat ik online ben gegaan (wellicht heb ik dit mis..?).
Bij de verbuiksspecificatie van internet staat wel per keer hoeveel ik heb verbruikt, maar ik ben dus geinteresseerd in het totaal.
icon

Beste antwoord door Alex 13 December 2012, 11:08

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het totaal is helaas niet te vinden op het factuur... De enige manier waarop dat te achterhalen is, is door al het "internet gebruik (xxxKB)" op te tellen. Bij mij is dat echt honderden regels, dus een flink werkje!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum McG,

Het totaal aantal verbruikte mb's wordt helaas niet weergeven op je verbruiksspecificatie. Je kunt wel per internet sessie zien hoeveel kb je hebt verbruikt. Ben het met jullie eens dat dit niet heel praktisch is. Je kunt altijd je totaal aantal mb's opvragen bij de klantenservice. Ook kun je op je persoonlijke pagina via het tabblad overzicht zien hoeveel mb's je nog over hebt. Je zou aan het eind van de maand even kunnen kijken. Dan krijg je in ieder geval een beeld van hoeveel mb's je die maand hebt verbruikt.

Omdat we deze vraag vaker hebben gekregen, heb ik deze inmiddels al op het lijstje van suggesties gezet.

Bedankt voor je bijdrage Groentjuh.

Groetjes,

Alex
Bedankt voor de reacties. Hier ben ik mee geholpen.
Ik hoop dat deze suggestie er door komt, want het is toch wel handig om inzage te krijgen in het verbruik.
Badge +6
Hoi McG,

Fijn te horen dat de reacties je hebben geholpen!
Fijne dag. 🙂
Ik heb sings 16-12-2012 mijn 500 bundel maar zonder internet, maar nu zag ik dat ik zo,n 13 euro aan internet hebt verbruikt,maar hoe is dat nu weer mogelijk als je geen internet hebt en ook nog eens geen verbinding kan krijgen behalve dan met wifi,wie kan mij dat uitleggen of ik moet op een bepaalde wijze zijn geheckt of zo iets.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum hennes,

Je internet verbruik is niet binnen je bundel gevallen, omdat je gebruik hebt gemaakt van de Simyo simkaart met tijdelijke telefoonnummer voordat je telefoonnummer was over gezet. Je hebt immers van nummerbehoud gebruik gemaakt. Je moet er ook rekening mee houden dat je toestel over kan schakelen naar het netwerk van je mobiele provider als het wifi signaal zwak is of wegvalt.

Groetjes,

Alex
ja dat zou een mogelijk kunnen zijn met dat tijdelijk telefoon nummer,nou ik ben weer gerust gesteld,zoiets kan gebeuren, bedankt voor de reactie.
Reputatie 5
Badge +10
Geen dank hennes.

Groetjes,

Alex
Best,

Gelief contact met mij opnemen want ik ben het niet eens met de kosten van mijn nieuwe factuur.
Hoor graag van jullie.

mvg,

E.Delgado
Reputatie 7
Badge +9
Als je gelijkt zegt waar je het niet mee eens bent, dan kunnen ze je sneller helpen.

Best,

Gelief contact met mij opnemen want ik ben het niet eens met de kosten van mijn nieuwe factuur.
Hoor graag van jullie.

mvg,

E.Delgado
Niet mee eens: geen totalen verbruik op factuur!
Ik en anderen, zouden graag totalen van telefoon- en internetgebruik zien op de factuur!
Kleine toevoeging lijkt me? Fijn als dat zou kunnen.
M.J. Michel
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum M.J. Michel,

De totalen van jouw telefoongebruik kan je op pagina 2 van jouw factuur terugvinden.

Reageer