.

Beantwoord

Torenhoge rekening ivm internet en geen sms, kunnen jullie dit oplossen?

  • 26 February 2021
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Beste Simyo,

Vandaag om 17:37 kreeg ik een sms dat mijn simkaart geblokkeerd is. Ik log direct in op mijn account en zie ik tot mijn grote verbazing dat er €177,27 kosten buiten bundel in rekening worden gebracht en dat ik direct 100 euro moet betalen.

Vandaag ben ik de hele dag aan het werk geweest en vind dit ook erg vreemd. Er staat dat het verbruik te maken heeft met internet tussen 14:45 & 17:13

Er is ook geen sms bericht gestuurd dat ik 80% van mijn bundel heb verbruikt. Wanneer ik deze wel had gehad had ik een extra bundel bij kunnen komen.

Ik ben hier heel erg van geschrokken en hoop dat jullie dit op kunnen lossen.

 

Groetjes Nick

 

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 27 February 2021, 19:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi Nick, 

 

Welkom op het Simyo Forum, maar wat balen dat je hier onder deze omstandigheden terecht bent gekomen! 

 

Het is natuurlijk nooit leuk om onverwachts met een hoge rekening geconfronteerd te worden en al helemaal niet als je het idee hebt dat je niet eens van het internet gebruik hebt gemaakt. Het is in eerste instantie daarom ook erg belangrijk dat je controleert hoe het verbruik is ontstaan. De MB's zijn namelijk verbruikt door de telefoon, de simkaart heeft dit slechts opgemeten. Om er achter te komen waar de MB's aan op zijn gegaan raad ik je aan om dit blog eens goed door te nemen. Hier vind je naast de tips om inzicht te krijgen in je verbruik ook een uitgebreid overzicht van alle tips die nodig zijn om zo optimaal mogelijk gebruik te kunnen maken van je MB's. 

Laat je het weten of dit is gelukt en je de oorzaak van het probleem hebt gevonden? Dan kijk ik daarna graag even met je mee naar de kosten. 

 

Ook lijkt het me verstandig dat je even checkt of je jouw sms-box misschien moet legen en je daarom onze sms niet hebt ontvangen. Want ik zie in het systeem dat de waarschuwings-sms van 80% op 25-02-2021 om 19:06:22 naar je is verzonden. 



Groetjes,

Tessanne 

Reageer