Beste Simyo,
Gisteren ben ik door een upload naar OneDrive in een zeer korte tijd 1600 MB over mijn bundel van 4 GB gegaan, waardoor ik €228,58 aan verbruikskosten heb gemaakt. Ik had dit niet door, want deze upload had ik thuis met WiFi gestart, maar door haast ben ik buiten huis gegaan zonder deze upload te stoppen. Een flinke tijd later kreeg ik een SMS en een mail dat mijn SIM-kaart geblokkeerd werd door hoge kosten, maar in de mail staat dat dit gebeurt als de kosten over de €100 gaan. Een beetje laat dus.
Ik heb nu al meer dan 2,5 jaar een abonnement bij Simyo, zonder ooit over mijn bundel te gaan, en ik vind dit bedrag onmenselijk hoog voor iets wat iedereen kan overkomen. De waarschuwing die ik kreeg via SMS was te laat om er nog iets aan te doen, en de SIM-kaart blokkade kwam ook veel te laat.
Is er een mogelijkheid voor een tegemoetkoming voor de kosten? Ik ben een student waarbij zo'n rekening een groot verschil maakt. Ik was altijd heel tevreden met Simyo maar nu denk ik daar toch anders over.
Met vriendelijke groet,
Floris