.

Beantwoord

Telefoonnummer geblokkeerd - Ideal betaling niet mogelijk, wat nu?

  • 19 September 2018
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Badge
Goedemiddag,

Mijn telefoonnummer is tijdelijk geblokkeerd vanwege hoge kosten. Het gaat om nummer: XXXXXX

Ik moet nu eerste betalen met iDeal voordat de blokkade wordt opgeheven. Echter, zonder mobiele aansluiting kan ik niet betalen aangezien ik een TAN-code moet ontvangen van ING per SMS om de storing te verrichten.

Kunnen jullie de blokkade zo snel mogelijk opheffen zodat ik het openstaande bedrag bij jullie kan betalen en ook voor andere zaken gebruik kan maken van internetbankieren?

Ik zou jullie adviseren om hier een andere oplossing voor te bedenken - ik begrijp het idee achter de blokkade maar stel klanten dan wel in de gelegenheid om SMSjes te kunnen ontvangen aangezien dat vaak nodig is voor online betalingen.

Mvg,
Xavier
icon

Beste antwoord door Ashweeta 19 September 2018, 15:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Volgens mij blokkeren deze soort blokkades enkel uitgaand verkeer. Dat betekend: Geen internet, niet kunnen bellen en geen SMS versturen.

Telefoongesprekken en SMSjes ontvangen zou volgens mij nog prima mogelijk moeten zijn. Heb je geprobeerd gebeld te worden of een SMSjes te ontvangen?

Je telefoonnummer kan een moderator inzien. Deze hoeft je niet te posten op dit publieke forum; Nu kan iedereen je mobiele nummer zien. Mogelijk kun je je post aanpassen om je nummer te verwijderen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Xavier,

Welkom op het Forum!

Ah, dat is niet handig! Je bent uitgaand geblokkeerd. Het ontvangen van sms'jes zou moeten lukken. Pas wanneer je volledig geblokkeerd bent, kan je niets ontvangen.

Ik heb je telefoonnummer verwijderd uit je bericht. Zoals Groentjuh het al heeft uitgelegd, kan iedereen je nummer zien. Vandaar dat ik het heb verwijderd.

Kan je je telefoon opnieuw opstarten? Het kan zijn dat je simkaart geblokkeerd is in je telefoon door de uitgaande blokkade op je aansluiting. Na het opnieuw opstarten, kan je de TAN-code ontvangen.

Ik hoor het graag van je of het lukt!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer