.

Beantwoord

Tekst in email over factuur

  • 19 October 2013
  • 4 reacties
  • 350 Bekeken

Helaas staat factuur xxxxxx bij Simyo (incasso) nog steeds open. Dit terwijl de betalingstermijn van 14 dagen na factuurdatum reeds lang is verstreken

Lang verstreken?
Zo dom van organisaties: veel budget en korting om klanten te werven en binnen een ''no time'' je klant weer weg door rare opmerkingen!
icon

Beste antwoord door Alex 21 October 2013, 15:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Rare opmerkingen?? Vertel....
Reputatie 7
Badge +9
Ja, vertel.......
Reputatie 7
Huh?!?!?!? :p
Reputatie 5
Badge +10
Helaas staat factuur xxxxxx bij Simyo (incasso) nog steeds open. Dit terwijl de betalingstermijn van 14 dagen na factuurdatum reeds lang is verstreken

Lang verstreken?
Zo dom van organisaties: veel budget en korting om klanten te werven en binnen een ''no time'' je klant weer weg door rare opmerkingen!


Welkom op het forum Luc van,

Het is voor bedrijven erg vervelend wanneer facturen niet betaald worden. In ons geval herinneren we klanten er een aantal keer aan dat de factuur nog betaald dient te worden. Het effect daarvan is wel dat facturen uiteindelijk niet doorgestuurd hoeven worden naar het incassobureau. Veel klanten betalen namelijk alsnog na de herinnering. We hebben het al druk genoeg in ons leven, dus men vergeet onbewust nog wel eens te betalen.

Maar ook mij is niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Kan je je reactie iets toelichten?

Groetjes,

Alex

Reageer