Toevallig keek ik zondag op mijn simyo naar mijn verbruik, en schrok me rot. Er stond een bedrag van 220 euro, en ik had geen idee hoe dat kon. Ik heb een abbonement van 250 min/sms en 1000 mb internet, en nu opeens was ik 220 euro over mijn internet bundel? Iets wat ik erg vreemd vind, aangezien ik al sinds enkele maanden klant ben en meestal een internet verbruik heb van ongeveer 300 mb.
Dus ik heb gebeld, maar tot je dan ooit eens iemand aan de lijn krijgt bij de klantenservice ben je onderhand ookal weer een half uur minstens verder. Eenmaal iemand aan de lijn kon men mij alleen vertellen dat ik een hoog internet verbruik had en ze niet meer konden doen. Ik kan alleen nog steeds niet geloven dat dat zo is, want ik let altijd op mijn vebruik en de enige app die ik gebruik is Whatsapp.
Maandagochtend heb ik dan ook gelijk mijn simkaart uit de telefoon gehaald, en deze is er dan ook niet meer in gegaan. Echter waren de kosten op maandagochtend al opgelopen tot de 320 euro...
Ik heb nog eens 4 keer gebeld tot ik weer iemand aan de lijn kreeg, die mij kon uitleggen hoe dat kan? Ik heb nooit zelf zoveel mb verbruikt! Echter kunnen ze je alleen de telefoon niks uitleggen en elke keer word er gezegd dat ze het uitzoeken en terug bellen, maar dit was nooit het geval. Vandaag dan nog maar eens gebeld, en na weer erg lang wachten kreeg ik eens iemand aan de telefoon. Want, mijn simkaart was nu ook nog eens geblokkeerd. Ik heb eerst maar eens gevraagd hoe hoog het bedrag onderhand wel niet is. En er werd mij verteld dat dit onderhand 348(!) euro was. Dan vraag ik me af hoe dat kan, aangezien sinds maandag mijn simkaart uit de telefoon is gehaald.
Ook werd er mij gezegd dat er op 31 oktober een sms is verstuurd vanwege mijn hoge verbruik, dus ik vandaag mijn simkaart even in de telefoon gedaan, maar nee hoor nooit een smsje gehad.
Dus ik heb nu een rekening van 348 euro en mijn simkaart is geblokkeerd. En niemand kan mij vertellen hoe dat kan. Ik vind jullie klantenservice dan ook erg slecht, tot je ooit eens iemand aan de lijn krijgt.
Mijn simkaart blijft nu ook uit mijn telefoon, en dit zal tevens ook mijn laatste maand als klant bij simyo.
Ik hoop dat ik nu eens een antwoord krijg.
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie