.

Beantwoord

Te hoge kosten betaald, wat nu?

  • 24 April 2022
  • 5 reacties
  • 52 Bekeken

30 jan en 24 april is mijn simkaart geblokkeerd wegens hoge kosten.

De kosten zijn betaald maar het wrange is dat mijn wifi instabiel is.

Kunt u wat betekenen voor mij anders ben ik genoodzaakt om een overstap te maken naar een andere provider wat ik betreur.

 

icon

Beste antwoord door Nihad 25 April 2022, 16:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hallo!! Kan ik ook coulance krijgen??

Belachelijke kosten!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo!! Kan ik ook coulance krijgen??

Belachelijke kosten!

 

Indien je een toestel hebt met Android, dan kun je daarop veelal zelf een datalimiet instellen. Dat hele blog bevat vele tips en is zeker het bekijken waard.

Als forum expert, ben ik ook maar klant. Een moderator zal waarschijnlijk later vandaag vragen of je hem/haar een privébericht kunt sturen om te kijken of coulance mogelijk is.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Namka,

 

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat er buiten bundel kosten zijn gemaakt. Als jouw WiFi niet stabiel genoeg is waardoor jouw toestel terug springt op ons netwerk, dan adviseer ik je om jouw WiFi provider te contacteren.  Je kunt zoals @Groentjuh aangaf, een datalimiet instellen op het toestel zelf. Als je mij even een privé bericht stuurt, dan help ik je graag verder wat betreft de kosten. 

 

Groetjes,

 

Nihad

Ik krijg tot op heden geen enkele reactie op mijn prive bericht wat ik moest sturen.

Waarom wordt dit niet opgepakt?

Groet

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Namka,

Wij zullen vandaag jou privé bericht oppakken. Excuses voor het ongemak!


Groetjes,
Seren

Reageer