Over bundel heen, absurde factuur van €241,45.
Ik heb al simyo vanaf 2016, nooit problemen gehad.
Je kent het wel...voor t slapen gaan een YouTube filmpje bekijken, en je valt in slaap.
Volgende ochtend zie ik sms'jes van simyo, waarschuwingen met
'Hoi, vanwege hoge kosten in korte tijd hebben we je simkaart uit voorzorg geblokkeerd voor uitgaand verkeer.'
Oke simkaart dus geblokkeerd! Filmpje op YouTube waren dus verder aan het afspelen, simkaart geblokkeerd omdat mb's over me bundel gingen maar de teller tikte gewoon door!! Bundel van 6 gig was op wat gebeurd er dan je betaald 15 cent per mb! Ik zag bij me verbruik dat er 8 euro zoveel werd bijgeteld elk minuut! Dat was een dure nacht! Zondag ochtend chagrijnig naar me werk toe dus!
Nu moet ik 100 euro betalen om me kaart te laten deblokkeren. Ik hoop dat simyo mij tegemoet kan komen in deze situatie, je kan begrijpen dat ik dit niet nogmaals wil meemaken.
Ben al aan het nadenken om over te stappen op een andere provider!! Morgen toch eerst klantenservice bellen want dit kan zo niet.
Beste antwoord door RicoK
Bekijk originele reactie