.

Beantwoord

Sta op het punt mijn bundel aan te passen, is buiten de bundel bellen/smssen gelijk aan vroeger?

  • 11 May 2016
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

Badge
Ik heb nu nog voor 7 euro 300 min bellen/smssen, de 6 euro verlengactie heb ik laten schieten en nu kan ik voor 5 euro dezelfde deal nemen indien je jezelf voor een jaar vastlegt. Ik heb dus al jaren simyo ( ik denk minimaal 8 jaar ) en vroeg mij af of buiten de bundel bellen hetzelfde is gebleven, heel af en toe ga ik over de bundel heen dus was wel benieuwd of ik straks niet schrik.

Dus de hamvraag is, zijn de kosten voor buiten de bundel bellen/smssen & service nummers bellen (die sowieso buiten de bundel vallen) hetzelfde als vroeger ?

Oja wou ook nog even vermelden dat ik bijna internet had genomen maar door het ontbreken van een plafond (zover ik weet) of automatische stop doe ik het niet. Jammer voor mij en simyo, mocht het ooit komen dan hoor ik het graag.
icon

Beste antwoord door Tiury 11 May 2016, 13:30

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Roberto,

Wat goed dat je het abonnement gaat verlengen. Zeker na minimaal 8 jaar, kun je wel zeggen dat we hartstikke blij zijn dat je nog tevreden bent 🙂!

De kosten voor het bellen buiten bundel is nog altijd hetzelfde als je van ons bent gewent 🙂. Dit is net als vroeger € 0,31 per sms/belminuut. Door het verlengen verandert er dus verder niets aan onze voorwaarden!

Dan om nog in te gaan op je feedback over internetbundels zonder limiet. Mocht je een andere telefoon hebben dan een iPhone, dan is zo'n limiet erg eenvoudig in te regelen in je mobiel zelf. Dit doe ik zelf ook en werkt als een zonnetje. Ik ben nog nooit buiten bundel gegaan hierdoor. Is dit misschien de oplossing voor dit limiet probleem?

Groetjes, Tiury
Badge
..........
Groetjes, Tiury

Bedankt voor de antwoorden, welke app raad je mij aan? (android 5.1) Of zit dat al in android?
Kijk eens bij instellingen...gegevensgebruik.
Badge
Kijk eens bij instellingen...gegevensgebruik.
Data usage bij mij (engelse rom) ik zie daar wel wat instellingen, daar kom ik wel uit.
Bedankt zover, ik ga ervoor. Werd weleens tijd om online te gaan met mijn mobiel buiten de deur, prijs nu naar mijn smaak.

Bij het aanpassen van de bundel kon ik kiezen tussen Jaar - Extra voordelig en Jaar verlengd, komt een beetje raar over, alsof een jaar verlengd nog langer als een jaar is. Of ligt dat aan mij. Anyhow fijne dag allemaal!

Ik zie dat de deze maand ik het volle pond betaal voor de 1gb omdat die nog buiten het nieuwe contract valt, lig er niet wakker van maar blij natuurlijk ook niet :P
Had liever een optie gezien om het tegelijk te kunnen laten starten.

Edit: Of het zit iets anders in mekaar, zal wel goed zitten.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Roberto,

Elke wijziging die je uitvoert zal per de 1e van de maand uitgevoerd worden. In jouw geval dus per 1 juni. Als je ook hebt gekozen voor een internetbundel, zal deze wel direct ingaan. Dit komt omdat je nog geen internetbundel had. Ik snap dat je liever direct je voordelige bundels in ziet gaan, maar dit is helaas niet hoe het werkt.

De optie 'jaar - extra voordelig' is te kiezen als je nog nooit een jaarcontract hebt gehad, minder dan 9 maanden Sim Only klant bent of je op dit moment in dit tarief zit. De optie 'jaar verlengd' gaat om een verlenging van je huidige contract met 1 jaar. Dit doe je nadat je vorige contract verlopen is of als je langer dan 9 maanden een Sim Only abonnement hebt gehad. Ik snap dat de buttons voor wat verwarring kunnen zorgen.

Heb je inmiddels in je telefoon kunnen vinden hoe je een limiet kunt instellen?

@Friesian, bedankt voor je hulp :)

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Roberto,

.....

Heb je inmiddels in je telefoon kunnen vinden hoe je een limiet kunt instellen?

@Friesian, bedankt voor je hulp :)

Groetjes,
Angela

Ja dat heb ik gevonden maar krijg het internet niet aan de gang, maar daar heb ik al een topic voor omhoog gekickt gezien het over dezelfde telefoon gaat. Bedankt zover.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Roberto,

Tof dat je het hebt gevonden, maar jammer dat internet niet meteen werkte. Goed dat je een topic hebt gevonden die dit zou moeten oplossen!

Groetjes, Tiury

Reageer