.

Beantwoord

Spookfacturen van €25,-


Badge
Hallo
Mijn factuur is deze maand 58,57 terwijl mijn abbonement maar 17 euro per maand is. Nadat ik dit zag ben ij verder gaan kijken en dan zie ik dat ik de 10 e van de maand 1.41 eraf is en de 24e 25.00 over mijn abbonement dan gaat e het,weer een paar dagen goed en dan weer 2 euro

Hoe,kan dit ???? Ik hou mijn bundelgoed in de gaten als ik 995 mb verbruikt heb zet ik het uit.

Verder is er ook een berichtje gestuurd naar de verrnigde staten terwijl ik niemand daar ken ?
Mijn vriend zit op het t mobile netwerk rn hij gebruikt met moeite 800 mb terwijl hij niks meer of minder doet als mij.

Thuis zit ik ook altijd op wifi. ik ben het niet eens met dit verbruik bij,mijn,andere provider heb ik nooit problemen gehad !!!!!

Iemand die weet wat er aan de hand is ?
icon

Beste antwoord door Natascha 20 May 2013, 12:30

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge
25 euro,per,dag moest nog bij de titel
Badge +6
Hallo
Mijn factuur is deze maand 58,57 terwijl mijn abbonement maar 17 euro per maand is. Nadat ik dit zag ben ij verder gaan kijken en dan zie ik dat ik de 10 e van de maand 1.41 eraf is en de 24e 25.00 over mijn abbonement dan gaat e het,weer een paar dagen goed en dan weer 2 euro

Hoe,kan dit ???? Ik hou mijn bundelgoed in de gaten als ik 995 mb verbruikt heb zet ik het uit.

Verder is er ook een berichtje gestuurd naar de verrnigde staten terwijl ik niemand daar ken ?
Mijn vriend zit op het t mobile netwerk rn hij gebruikt met moeite 800 mb terwijl hij niks meer of minder doet als mij.

Thuis zit ik ook altijd op wifi. ik ben het niet eens met dit verbruik bij,mijn,andere provider heb ik nooit problemen gehad !!!!!

Iemand die weet wat er aan de hand is ?


Hoi Johanna1996,

Ik heb de factuur van de maand april bekeken en ik zie dat je die maand gebruik hebt gemaakt van je aansluiting in het buitenland.
Wanneer je vanuit Nederland belt naar het buitenland of een sms stuurt naar het buitenland dan valt dit buiten je bundel. Dit geld ook voor het gebruik maken van je aansluiting in het buitenland.
Badge
Ik heb geen internet in het buitenland gebruikt.,dat weet ik 100 procent zeker. Ben altijd heel voorzichtig met dat soort dingen. Mijn netwerk stond uit! En toen ik vorige maand keek bij april was ik,1.84 over mijn,abbonement heen dus hoe kan ik dan deze week oppeens zien dat de rekening zo hoog is
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb geen internet in het buitenland gebruikt.,dat weet ik 100 procent zeker.

Met Simyo kan je sowieso (nog) niet internetten in het buitenland.
Even voor de duidelijkheid; bent u nou in het buitenland geweest?
Badge
En nu nog 2 dingen het was op zaterdag 20 april , op die dag was ik niet meer in het buitenland en hoe verklaart u de andere bedragen ? Door dit voorval heb ik mijn internet gisteren uit gezet er stond toen nog 436 mb en nu kijk ik en zie ik tot mijn grote verbazing dat er mbs zijn verbruikt hoe kan dit.
Badge
Ja ik ben 2 dagem in het buitenland geweest en weet dat ik 1.84 moet betalen door het bellen maar mijn internet stond uit! Ik ben ook door een merkwaardig nummer gebelt en door alle verhalen ben ik bang dat iemand via.mijn bundel belt
Reputatie 7
Badge +9
Even voor de duidelijkheid: ik werk niet voor / bij Simyo..;)

Wat betreft de verbruikte MB's; de gegevensverwerking is bij Simyo altijd wat vertraagd. Stond er gisteren 436 MB, dan kan dat de stand van de dag ervoor zijn geweest. Tot het uitzetten van internet (wat ook even kan duren) kunnen / zullen er dus nog een aantal MB's verbruikt zijn.
Badge
Oke, maar u weet ook niet hoe het komt dat er zoveel moet worden betaald
Reputatie 7
Badge +9
Hebben mensen vanuit Nederland u misschien gebeld, toen u in het buitenland zat? In dat geval betaalt u namelijk ook.
Badge
Ja maar de hoge kosten zijn voor het internet gebruik, het bellen was 1.84
Reputatie 5
Badge +10
Oke, maar u weet ook niet hoe het komt dat er zoveel moet worden betaald

Hoi johanna1996,

Ik zie in ons systeem en de bijbehorende aantekening dat je al met de klantenservice hebt gesproken. Het had te maken met een vertraging bij het verwerken van je internet gegevens. Als je nog vragen hebt, verneem ik het graag.

Groetjes,

Alex

Reageer