Op mijn factuur van oktober 2015 zijn er kosten in rekening gebracht voor het versturen van een reeks sms'en, terwijl ik die zelf niet heb verstuurd. Uiteraard heb ik gebeld met Simyo Klantenservice. Helaas konden zij ook niet verklaren waarom deze kosten in rekening gebracht zijn.
Eén van de nummers die in de lijst stonden waarnaar ik sms'en zou hebben verstuurd, is een nummer die bekend bij mij is, maar haar zou ik nooit sms'en. Verder is een ander veel voorkomend nummer, namelijk 06-53131313 en daarbij zei Simyo Klantenservice dat dit om het nummer van de Berichtencentrum ging. Indien sms'en niet verstuurd worden, dan worden ze opnieuw verzonden en daar zijn dan kosten aan verbonden, begreep ik uit het verhaal van de medewerker die mij aan de lijn hielp.
Het is vreemd dat er sms'en zijn geregistreerd terwijl ik die zelf niet had verstuurd. Het lijkt mij ook vreemd dat mijn telefoon dat vanuit zichzelf doet. Het is niet dat ik die kosten niet kan betalen of niet wil betalen, want als ik die kosten heb gemaakt, dan wil ik daar uiteraard voor betalen. Echter, als dit elke maand gebeurt, dan vraag ik mij toch af wat er mis is. Vandaar dat ik dit op de forum kwijt wil en wellicht tot een oplossing of verduidelijking kom waar het aan ligt.
Ik hoor graag of anderen hetzelfde hebben meegemaakt en hoe zij dit hebben opgelost.
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie