.

Beantwoord

sms + telefoon ontvangen vanuit buitenland kost geld

  • 22 November 2013
  • 3 reacties
  • 3900 Bekeken

Hoe kan het zo zijn dat ik kosten heb aan sms-jes en telefoontjes die ik in Nederland vanuit het buitenland ontvang.
Mijn ouders verblijven in Italie en krijg af en toe een sms-je of ze bellen naar mijn mobiel. Mij lijkt het logisch dat alle communicatie kosten door de beller betaald moet worden. Hoe kom het dan dat mij kosten worden gerekend op ontvangen sms en telefoontjes uit het buitenland?

Groetjes,
Annedien
icon

Beste antwoord door Kim 24 November 2013, 12:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi annedien,

Welkom op het forum! :)

Dat is iets wat mij ook verbaast, je hoort namelijk inderdaad niet te betalen voor telefoontjes of smsjes die je ontvangt vanuit het buitenland wanneer je zelf in Nederland bent. Kan je aangeven op welke factuur je dit terugziet, dan kijk ik graag even met je mee! 🙂
Reputatie 7
Badge +9

Dat is iets wat mij ook verbaast,:)


Mij ook....:rolleyes:
Badge +8
Hoe kan het zo zijn dat ik kosten heb aan sms-jes en telefoontjes die ik in Nederland vanuit het buitenland ontvang.
Mijn ouders verblijven in Italie en krijg af en toe een sms-je of ze bellen naar mijn mobiel. Mij lijkt het logisch dat alle communicatie kosten door de beller betaald moet worden. Hoe kom het dan dat mij kosten worden gerekend op ontvangen sms en telefoontjes uit het buitenland?

Groetjes,
Annedien


Hoi Annedien,

Op je factuur staat wel een rubriek Bellen vanuit het Buitenland, als je dat bedoelt? Maar dat zijn telefoontjes die jij hebt gepleegd, toen je zelf in het Buitenland was. Inkomende gesprekken vanuit het Buitenland, terwijl jij je in NL bevindt, worden uiteraard niet gerekend 🙂

Groetjes, Charlene

Reageer