.

Beantwoord

SMS naar VS

  • 19 July 2017
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

Badge
Geen resultaat voor de zoekterm 'Volgens Simyo heb ik 2juli een sms gestuurd naar de VS, terwijl ik van niets weet. Hebben jullie deze klacht vaker gekregen?

SMS naar het buitenland Juli 2017 Duur / Aantal Bedrag 2 juli 2017, 18:52:16 SMS naar Zone 2, Verenigde Staten, SMS naar 0014758826591 1 keer € 0,25 Totaal € 0,25'.
icon

Beste antwoord door Willekes 20 July 2017, 12:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Willekes,

Ik vind het ontzettend vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de sms op je verbruik. :(

Het klopt dat je geen zoekresultaten hebt gevonden met jouw zoekterm. Hoe specifieker je zoekterm is, hoe minder resultaten je vindt. Het beste wat je kunt doen is om 'sms VS' in te voeren als zoekterm. Op deze manier krijg je meer zoekresultaten. :$

Het komt wel eens voor dat je sms'jes op je verbruik ziet staan naar een -voor jou- onbekend telefoonnummer. In dit geval wordt de sms vaak automatisch vanaf je telefoon verstuurd door een App. Ik heb zojuist even op dit telefoonnummer gezocht, maar kan jammer genoeg geen zoekresultaten vinden.

Om je beter te kunnen helpen, zou ik je graag willen vragen om te controleren of je dit nummer kunt achterhalen in je verzonden berichten.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Asma
Als je 2 nullen in een + veranderd krijg je te zien dat het nummer van Choice One Communications is.
http://seewhocalled.com/phonenumber/4758826591

Echt duidelijker wordt het echter niet.
Badge
Ik weet het al: ik had me aangemeld bij Airbnb, maar heb de sms-dienst afgemeld via sms.
Bedankt voor de moeite! Groet.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Willekes,

Oh, goed om te horen dat hier duidelijkheid over is. :$

Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe.

@ Ray, bedankt voor het uitzoeken!

Groetjes,
Asma

Reageer