.

Beantwoord

SMS naar UK. Snap niet hoe ik deze gemaakt kan hebben

  • 15 August 2013
  • 11 reacties
  • 530 Bekeken

Badge
Ik heb vandaag op de mijn simyo omgeving een vreemde sms gezien naar het buitenland, die ik voor zover ik weet niet kan hebben gestuurd. Ik ben sinds vandaag aangesloten met nummerbehoud bij Simyo, en ik ken het nummer waar de sms naartoe is gegaan ook niet. Heeft u misschien een verklaring wat hier de reden van is? Het is weliswaar maar 0,25 euro maar ik vind het wel prettig dit te achterhalen.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door de leon 15 August 2013, 23:25

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +1
Is om je whatssapp te registreren of vergelijkbare dienst
Reputatie 7
Badge +9
Heb je een iPhone? Dan is het een activatie sms.
Badge
Hey Jongens, 

ja ik heb inderdaad een iPhone. Whatsapp vroeg mij ook iets van verificatie. Dat zal het dus geweest zijn. Dank allebei voor het snelle antwoord!
Reputatie 7
Badge +9
Nee, dat is het niet geweest, whatsapp. Het betreft de activatie sms voor FaceTime en iMessage. Zo lang je deze niet uitzet -met het schuifje-op je iPhone en weer aan, is er niets aan de hand. Doe je dat wel, dan krijg je opnieuw te maken met die activatie sms. Hetzelfde geldt als je je telefoon herstelt.
Badge
Nee, dat is het niet geweest, whatsapp. Het betreft de activatie sms voor FaceTime en iMessage. Zo lang je deze niet uitzet -met het schuifje-op je iPhone en weer aan, is er niets aan de hand. Doe je dat wel, dan krijg je opnieuw te maken met die activatie sms. Hetzelfde geldt als je je telefoon herstelt.


Dat is wel maf, nooit geweten! Ik heb in de 4 jaar dat ik bij T-mobile zat mn iphone tig keer hersteld en nooit een extra kostenpost gehad 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Klopt. Bij t-Mobile worden die activatie sms-jes niet in rekening gebracht omdat zij de iPhone in hun aanbod hebben en connecties met Apple. Simyo heeft dat niet.
Badge
Klopt. Bij t-Mobile worden die activatie sms-jes niet in rekening gebracht omdat zij de iPhone in hun aanbod hebben en connecties met Apple. Simyo heeft dat niet.


Oke, nou dan weet ik het nu alsnog. Heel erg bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Graag gedaan.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Pieterbalk,

De info van de leon klopt helemaal. Goed om te lezen dat je er wat aan hebt gehad. Wellicht heb je ook nog wat aan de informatie uit dit topic.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Pieterbalk,

De info van de leon klopt helemaal. Goed om te lezen dat je er wat aan hebt gehad. Wellicht heb je ook nog wat aan de informatie uit dit topic.

Groetjes,

Alex


Hoi Alex,

Dat zal dan wel helemaal automatisch zijn gegaan nadat ik de T-mobile simkaart omwisselde voor die van Simyo. In whatsapp had ik namelijk wel even een verificatie moment op het scherm 🙂 Maar het is verder prima!
Badge +6
Hoi Alex,

Dat zal dan wel helemaal automatisch zijn gegaan nadat ik de T-mobile simkaart omwisselde voor die van Simyo. In whatsapp had ik namelijk wel even een verificatie moment op het scherm 🙂 Maar het is verder prima!


Hoi PieterBalk,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over Simyo. Fijne dag.

Reageer