.

Vraag

Sms'jes niet buiten bundel maar wel in rekening gebracht.

  • 2 July 2012
  • 5 reacties
  • 587 Bekeken

Badge
Hallo.

Gister is weer een nieuwe maand ingegaan. Voor deze maand heb ik m'n sms abbonement gewijzigd van 50 sms/bel naar 300 sms/bel.
Nu heb ik 8 sms'jes verstuurd en die zijn daar niet vanaf gegaan maar als buiten m'n bundel gerekent. Terwijl er staat dat m'n bundel toch echt gister is ingegaan. Hoe kan dit?

Groetjes,
Lara Bos.

5 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Ik ben van 250min/sms naar 300 gegaan. Deze moest op 1 Juli ingaan. Nu heb ik op 1 Juli, 31 sms berichten verzonden, en internet paar keer gebruikt. En nu wordt dit buiten mijn bundel gerekend, en zijn er ook geen smsjes verdwenen van de 300 totaal.
Badge
Ja, dat heb ik dus inderdaad ook! Heel vervelend. 
Ik zou je gegevens maar even bekijken. Mijne is al aangepast 😉 Correcte aantal SMSjes zijn nu van mijn bundel gehaald en de prijs is aangepast. (In ons voordeel nog wel!)
Badge
Bedankt voor het melden! Mijne is gelukkig ook aangepast 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo gebruikers,

We hebben eerder deze week problemen gehad met ons systeem. Dit had gevolgen voor de juiste weergave en verwerken van de bundels en het verbruik. Het probleem is inmiddels opgelost. De eerder berekende verbruikskosten zijn herberekend en gecorrigeerd. Dit is nu ook terug te zien in ons systeem en je persoonlijke pagina. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer