.

Vraag

SIMYO factuur 400 euro???!

  • 11 June 2012
  • 32 reacties
  • 4470 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Hey,



Gisteren ging ik mijn factuur nakijken, en tot mijn schrik heb ik een factuur ontvangen van 423 euro. Toen ik keek naar de specificatie zag ik dat ik 394 euro aan internetkosten had.

Als ik dan jullie tarief erbij pak (http://www.simyo.nl/sim-only/mobiel-internet), dan zie ik dat ik €0,10 per mb extra betaal. Ik zou dus 4000mb over mijn bundel heengegaan zijn?

Volgens het dataverbruik van mijn telefoon heb ik 1,5 gb gebruikt in april, dit is inclusief WIFI gebruik. Zonder wifi gebruik ik mijn telefoon uitsluitend voor mail en het nieuws.

Zelfs al zou ik 500mb over mijn bundel van 1gb gegaan zijn, dan zou ik volgens het jullie geldende tarief €50 moeten bijbetalen, wat al een heel ander verhaal is dan €400.



Tevens heb ik op mijn simyo profiel aangezet dat ik notificaties wil ontvangen, dus bij groot gebruik had ik wel een notificatie van jullie verwacht?



Wat kunnen we doen om dit probleem op te lossen? Voor mij is 400 euro niet te behappen, en ik snap ook niet hoe het ooit zo hoog zou kunnen zijn.



Mijn klantnummer: 899675

Mijn factuur nummer: 22538971



Graag spoedig antwoord, ik zit even in de stress nu.



Bij voorbaat dank.



Met vriendelijke groet,

Maxim

32 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum kimvdmeer,



Wij blokkeren een aansluiting wanneer ons systeem registreert dat er binnen 24 uur meer dan € 75 of binnen een week meer dan € 250 aan kosten zijn gegenereerd. Jouw internet verbruik is vanaf 6/1/13 buiten de bundel berekend. Tot 15//1/13 heeft je verbruik niet binnen 24 uur die €75 euro bereikt.



Ik zie dat je een Simyo Tringg aansluiting hebt. Bij Tringg werd je inderdaad gewaarschuwd op het moment dat je internet bundel op was. Dit is echter geen onderdeel van de Algemene Voorwaarden van Tringg. Deze voorwaarden kun je nog steeds terug vinden op hun website. Wij hebben alle Simyo Tringg klanten ook per brief (mei 2011) en email (september 2011) laten weten dat de aansluiting niet meer geblokkeerd wordt wanneer je een x aantal units bereikt.



Het is natuurlijk vervelend om dergelijke kosten te hebben, maar helaas is jouw verbruik per dag niet hoog genoeg geweest zodat het systeem je eerder kon blokkeren.



Even terugkomend op je internet verbruik. Ik kan helaas niet zien welke app of site zoveel mb's heeft verbruikt, maar omdat je aan geeft dat je gebruik maakt van wifi vermoed ik dat dat je toestel zonder dat je het bewust door hebt gehad is overgeschakeld naar de verbinding van Simyo. Dit gebeurt wanneer je wifi verbinding weg valt. Als je de mobiele data verbinding niet uit hebt staan, zal het toestel automatisch overschakelen naar ons netwerk. In dit topic staan nog meerdere mogelijke oorzaken.



Groetjes,



Alex
Ook ik heb hier helaas mee te maken..

Mijn abbonement is geblokkeerd en bij navraag bij de klantenservice blijkt dat ik een "veel gebruiker" ben van internet en dat ik eerst een aanbetaling moet doen voor het totaal bedrag van ruim 316 euro! Ik heb een internetbundel van 1g en ben nooit buiten mijn bundel gekomen, en was mij ook van geen kwaad bewust:( ik maak namelijk ook gebruik van wifi.

Ik heb geen waarschuwing gehad per sms of email, terwijl ik in de verontstelling was dat ik dit wel zou krijgen aangezien dit vast is gelegd in de voorwaarde die ik destijds in mijn contract heb afgesloten bij tringg. Simyo zou deze voorwaarde overnemen...

De klantenservice vertelde mij dat het abbonement geblokkeerd word indien je binnen 24 uur over de 75 euro buiten je bundel komt.

Het gebruik buiten mijn internet bundel is volgens de verbruikersgegevens al vanaf 6 januari gaande.

Op 14 januari ben ik boven de 75 euro uitgekomen (84.04).



Is dit echt het beleid van simyo?? Om mensen op zulke hoge kosten te jagen zonder dat zij zich hier bewust van zijn?

De klantenservice gaf aan hierin niks voor mij te kunnen betekenen, behalve het abbonement weer te activeren zodra het bedrag is over gemaakt.

Ik had gehoopt om samen naar een oplossing te zoeken, zodat ik een tevreden klant zou kunnen blijven aangezien ik erg tevreden was over mijn abbonement.



Mvg,

Kim van der meer
Reputatie 5
Badge +10
Beste Alex,



Dit is pure oplichting. Ik weet 100% zeker dat ik niet zoveel heb verbruikt en de factuur klopt naast dat voor geen kant.




Hoi wendy193



Kun je misschien iets specifieker aangeven wat er niet klopt aan de factuur?



Groetjes,



Alex
Beste Alex,



Dit is pure oplichting. Ik weet 100% zeker dat ik niet zoveel heb verbruikt en de factuur klopt naast dat voor geen kant.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wendy193,



Helaas kunnen wij ook niet zien welke site of app dit verbruik heeft veroorzaakt. Wel is het zo dat de sessies bij ons tot 60000 kb geteld worden en dat de teller daarna opnieuw begint. Dat betekent dus dat je 100 mb kunt verbruiken in 1 keer, maar dat je dit op je specificaties in 2 sessies verdeelt ziet staan.



De internet bundel wijziging die je in november hebt doorgegeven, is per 1/12/12 van kracht gegaan.



@koorelle2 en de leon,



De technische dienst is aan het kijken of we het kunnen scheiden. N.a.v. van de vele vragen die we in het verleden kregen over het afsluiten van je data wanneer je je limiet had bereikt, sturen we klanten nu een waarschuwings sms. Sommige klanten maken echter gebruik van oude internet bundels waarbij dit technisch gezien niet mogelijk is. Daarnaast zijn we ook bezig met een speciale pagina waarbij we klanten meer informatie kunnen geven over hoe data verbruik precies werkt.



Groetjes,



Alex
Badge
Meld u allen aan [email]speciaalvoorsimyo@hotmail.com[/email] om als groep hier tegen op te treden!

Simyo geeft aan dat het verbruik bij de gebruiker zelf ligt, zo zou ik zelf in 1 nacht voor 670,00 euro verbruikt hebben. Ook met pakketjes van 60mb per keer. Heel bijzonder als je slaapt!
Reputatie 4
Badge +8
Bereikbaar blijven ondanks afgesloten zijn moet technisch mogelijk zijn.
Het punt is dat ik niet weet hoe ik aan 60.000kb per 5 minuten kom. Ik download zelden, ik stream geen muziek. Ik zat toen zelfs thuis op mn wifi.

De rest van de dagen staat er gemiddeld 100kb, en nu ineens 60.000. Het lijkt me erg sterk.



En dan nog. Ik dacht dat bij het verlagen van de bundel, de 500 van deze maand nog bleven staan en vanaf de daarop volgende maand de nieuwe in zou gaan.
Reputatie 7
Badge +9
Simyo, is het nou niet mogelijk om internet radicaal af te knijpen zo gauw mensen boven hun internetbundel komen / gaan? Los of het hun eigen schuld is of dat het door een of andere onduidelijke oorzaak komt. 



En is het mogelijk dat mensen telefonisch bereikbaar blijven of per sms als hun aansluiting door hoogverbruik geblokkeerd wordt? Want dat is ook een wens van mensen. 
Ik heb ook een flinke factuur gehad. Ik schijn op 1 dag om de 5 minuten 60.000kb te hebben verbruikt.

Toevallig was dit dezelfde dag dat ik mijn bundel had verlaagd én ik ineens een mailtje kreeg dat ik teveel had verbruikt. Toen werd ik ook nog eens afgesloten. Terwijl ik altijd check hoeveel ik nog over heb, en dat was meer dan genoeg.



Schandalig!!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi valentao,



We hebben n.a.v. de reacties een topic aangemaakt om het e.e.a. te verduidelijken. Je kunt het topic hier vinden.



Groetjes,



Alex
Badge
Mijn snelheid is niet de 7.2mbs die ik zou moeten hebben. Mijn snelheid is net onder de 2mbs. Dit is gemeten met 5 streepjes verbinding. Hier is bewijs van te overleggen.



Tevens dring ik erop aan dat je nogmaals goed gaat lezen. Er is een wezenlijk verschil tussen "noticatie Gebruik" en "notificatie Verbruik". (hint: Let op de eerste letter van het tweede woord).



Ik raad jullie aan om in een woordenboek de defitie van VERBRUIK eens op te zoeken, dat is namelijk de EXACTE term die staat bij mijn gegevens en instellingen. Geloof je me niet? Ga zelf eens kijken, of kijk naar de screenshot die ik bijgevoegd heb bij mijn vorige bericht.



Ik lees trouwens nergens dat ik betwist dat er gebruik is gemaakt van mijn data verbinding?



Beste,



Na ik heb bovenstaand verhaal gelezen en heb via [email]speciaalvoorsimyo@hotmail.com[/email] een adres aangemaakt om gedupeerden te verzamelen. De lijst wordt inmiddels lang!



Wij willen als groep optreden omdat er heel veel mensen zijn die schrikbarende hoge rekeningen hebben mijzelf incluis.



Ik zou u willen vragen om via onderstaand mail adres ons op de hoogte te houden van uw vorderingen en om eventueel bij ons aan te sluiten. Uitspraken door de geschillen commissie kunnen luiden tot jurisprudenti voor ons allen.



Met vriendelijke groet,



Harm

[email]speciaalvoorsimyo@hotmail.com[/email]





Wat betreft de klantenservice, wil je graag een screenshot van wanneer ik gebeld heb? Als ik zeg dat iemand niet bereikbaar is, dan zuig ik dat verhaal niet uit mijn duim. Jullie kunnen het zelf ook vast wel nakijken in jullie systeem.




Het is inderdaad mogelijk dat je de snelheid 7.2 mbs niet haalt. Dit is immers geen gegarandeerde snelheid. Je snelheid is namelijk afhandkelijk van het netwerk, plaats, weer en toestel. In de praktijk is het met jouw aansluiting in ieder geval mogelijk om een hogere snelheid dan 2mbps te genereren. Als je op het woordje 'aan' klikt bij notificaties verbruik krijg je de volgende tekst te zien 'Communicatie staat aan. Notificaties van verbruik krijg je als je bijvoorbeeld veel langer dan normaal niet hebt gebeld. We nemen dan contact met je op om te vragen of je we je ergens mee kunnen helpen. Je kunt deze service hier uitzetten.' Simyo heeft nooit de optie gehad om een melding te sturen wanneer je een x aantal belminuten of data minuten hebt bereikt. Verbruik houdt in dat wij kunnen zien of er op een aansluiting uitgaande verbindingen te zien zijn. Overigens is het zeker mogelijk geweest dat je niemand hebt kunnen bereiken op de klantenservice. Dat betwist ik ook zeker niet. Het kan op het moment van bellen druk zijn geweest.





Beste,



Na ik heb bovenstaand verhaal gelezen en heb via [email]speciaalvoorsimyo@hotmail.com[/email] een adres aangemaakt om gedupeerden te verzamelen. De lijst wordt inmiddels lang!



Wij willen als groep optreden omdat er heel veel mensen zijn die schrikbarende hoge rekeningen hebben mijzelf incluis.



Ik zou u willen vragen om via onderstaand mail adres ons op de hoogte te houden van uw vorderingen en om eventueel bij ons aan te sluiten. Uitspraken door de geschillen commissie kunnen leiden tot jurisprudenti voor ons allen.



Met vriendelijke groet,



Harm

[email]speciaalvoorsimyo@hotmail.com[/email]
Badge
De klacht is bij deze aangemeld bij de geschillencommisie telecom.



Tevens is er informatie ingewonnen bij de volgende bronnen:

http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/simyo-factuur-te-hoog/?vHash=c749c73j

http://klachtenklacht.nl/simyo/simyo-factuur-hoog/



Ook via social media en andere fora i is er het een en ander gevraagd, dit meld ik echter niet openbaar om mijn gegevens te beschermen.



Tevens wijs ik jullie op het volgende:

http://www.smart-mobilitynetwork.com/2010/03/02/Telecom-Communicatie-Verplichte-waarschuwing-bij-hoge-telefoonrekening/



Telecom providers zijn gedwongen om hoog verbruik te melden bij de afnemer om zo torenhoge rekeningen te voorkomen.

Deze regel is in het leven geroepen als maatregel om te voorkomen dat in het buitenland te hoge kosten gemaakt worden maar is ook van toepassing indien deze in nederland gemaakt worden. Hierin zijn jullie nalatig geweest.



Ik betreur dat jullie niet tot een goede oplossing kunnen komen.





Beste,



Ik zit met hetzelfde probleem, ik heb inmidels een emailadres aangemaakt om gedupeerden te verzamelen. Ik lees in de berichten van u dat een telecomprovider verplicht is om bij hoog verbruik de gebruiker op de hoogte te stellen? Is het mogelijk dat u mij van informatie voorziet hoe u deze kwestie heeft opgelost indien dit het geval is?



Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,



Harm Thiessens

[email]speciaalvoorsimyo@hotmail.com[/email]
Reputatie 5
Badge +10
Same here. Ik heb ook een factuur gehad van rond de 400 euro ivm overschreiden dataverbruik. Geen notificatie mail/sms of iets dergelijks, niks (overigens lukt het wel een mail te sturen als mijn factuur klaar staat). Klantenservice zegt doodleuk dat je bij meer verbruik dan 75 euro per dag of 250 euro per week wordt afgesloten. Als je de kosten verdeelt over twee weken, dan telt dit dus blijkbaar niet. Op deze manier kun je dus zeer hoge kosten krijgen en wordt je als klant niet beschremd. Totaal niet klantvriendelijk, ik ga overstappen naar een concurrent die wel notificaties geeft.



Gr. JDD




Zelfde geld voor mij. Net een rekening gekregen van ruim 200 euro. Terwijl ik dacht dat ik een bericht zou krijgen wanneer ik boven mijn bundel internet. Dat wordt dus opzeggen en naar de concurent. En dan wel op tijd een bericht ontvangen dat je boven je bundel zit.



Groeten Linda




Hoi JDD en Linda,



Jammer om te horen dat dit er voor zorgt dat jullie overwegen om naar een andere provider te gaan. Ik zie dat jullie nog gebruik maken van de oude internet bundels. Bij deze bundels sturen we inderdaad geen waarschuwing. We bieden al enkele maanden internet bundels aan waarbij je een email ontvangt als je internet bundel op is. Daarnaast beschermen we de klanten ook door de aansluiting te blokkeren wanneer er sprake is van hoogverbruik. Je bent je dan vaak niet bewust van de vele kosten die je verbruik met zich mee heeft gebracht. Het is niet prettig als je ineens hoge kosten genereerd waarvan je je niet direct bewust bent. Het is jammer dat jullie nog gebruik maken van de oude internet bundels anders worden jullie hier net als gebruikers van de nieuwe internet bundels wel tegen beschermd.



Groetjes,



Alex
Zelfde geld voor mij. Net een rekening gekregen van ruim 200 euro. Terwijl ik dacht dat ik een bericht zou krijgen wanneer ik boven mijn bundel internet. Dat wordt dus opzeggen en naar de concurent. En dan wel op tijd een bericht ontvangen dat je boven je bundel zit.



Groeten Linda
Same here. Ik heb ook een factuur gehad van rond de 400 euro ivm overschreiden dataverbruik. Geen notificatie mail/sms of iets dergelijks, niks (overigens lukt het wel een mail te sturen als mijn factuur klaar staat). Klantenservice zegt doodleuk dat je bij meer verbruik dan 75 euro per dag of 250 euro per week wordt afgesloten. Als je de kosten verdeelt over twee weken, dan telt dit dus blijkbaar niet. Op deze manier kun je dus zeer hoge kosten krijgen en wordt je als klant niet beschremd. Totaal niet klantvriendelijk, ik ga overstappen naar een concurrent die wel notificaties geeft.



Gr. JDD
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Anja Rios



Ik kan me voorstellen dat € 671,28 een hoog bedrag is. Volgens onze gegevens heb je een Simyo Tringg aansluiting. Het buiten de bundel tarief voor internetten komt dan neer op € 0,30 cent per mb. Als ik je verbruik bekijk zie ik dat dat je heel veel internet sessies hebt waar tientallen mb's worden verbruikt. Vaak komen dit soort aantallen neer op verbruik wat veroorzaakt is door het streamen van muziek/video's of downloaden. In dit topic kun je meer informatie over hoge datasessies terug vinden.



Het willen ontvangen van een notificatie komt neer op het willen ontvangen van een bericht wanneer je een tijdje geen gebruik maakt van de aansluiting. Wellicht dat mijn uitleg iets meer opheldering geeft over je verbruik en kosten.



Groetjes,



Alex
Hey,



Gisteren ging ik mijn factuur nakijken, en tot mijn schrik heb ik een factuur ontvangen van 671.28 euro. Toen ik keek naar de specificatie zag ik dat ik 671.28  euro aan internetkosten had.

Als ik dan jullie tarief erbij pak (http://www.simyo.nl/sim-only/mobiel-internet), dan zie ik dat ik €0,10 per mb extra betaal. Ik zou dus 4000mb over mijn bundel heengegaan zijn?

Volgens het dataverbruik van mijn telefoon heb ik 1,5 gb gebruikt in april, dit is inclusief WIFI gebruik. Zonder wifi gebruik ik mijn telefoon uitsluitend voor mail en facebook.

Zelfs al zou ik 500mb over mijn bundel van 1gb gegaan zijn, dan zou ik volgens het jullie geldende tarief €50 moeten bijbetalen, wat al een heel ander verhaal is dan bijna 700 euros



Tevens heb ik op mijn simyo profiel aangezet dat ik notificaties wil ontvangen, dus bij groot gebruik had ik wel een notificatie van jullie verwacht?



Wat kunnen we doen om dit probleem op te lossen? Voor mij is 671.28 euro niet te behappen, en ik snap ook niet hoe het ooit zo hoog zou kunnen zijn.



Mijn klantnummer: *

Mijn factuur nummer: *
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Badman,



Bij prepaid krijg je inderdaad een waarschuwing op het moment dat je een saldo lager dan 2 euro hebt bereikt. Het is echter wel mogelijk om je laatste uitgaande verbinding af te maken. Hierdoor kan een negatief saldo ontstaan. De internet bundels die Simyo op dit moment aanbied bevatten ook een melding wanneer je data op is. De topicopener heeft echter een ander type internet bundel waarbij deze techniek niet ingeregeld is.



Groetjes,



Alex
Badge
Ik ben van plan een smartphone aan te schaffen om af en toe eens mobiel te internetten. Zo'n pre-paid bundel van Simyo leek me wel iets, want ik wil niet voor verrassingen komen te staan. Ik dacht dat als je de bundel bijna hebt verbruikt dat je dan een duidelijke waarschuwing krijgt. Maar als ik het bovenstaande lees is dat dus niet zo. Zo te zien legt Simyo het begrip pre-paid toch iets anders uit als het gaat om internet in plaats van bellen. Dat wordt voor mij dus geen pre-paid internet van Simyo! Schandalig dat Simyo klanten met zulke hoge rekeningen confronteerd! Ik hoop dat de klacht van mvdw gegrond wordt verklaard door de geschillencommissie.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Mvdw,



Simyo blokkeert de aanlsuiting als er sprake is van hoogverbruik. Er is pas sprake van hoogverbruik als je meer dan €75,00 per dag buiten de bundel verbruikt. Dit is bij jou niet het geval waardoor de aansluiting ook niet is geblokkeerd. Het is tevens mogelijk om via de persoonlijke pagina je verbruik in de gaten te houden, op deze manier maakt Simyo het mogelijk om hoge facturen te voorkomen.



Groetjes,



Manisha
Badge


Tevens wijs ik jullie op het volgende:

http://www.smart-mobilitynetwork.com/2010/03/02/Telecom-Communicatie-Verplichte-waarschuwing-bij-hoge-telefoonrekening/



Telecom providers zijn gedwongen om hoog verbruik te melden bij de afnemer om zo torenhoge rekeningen te voorkomen.

Deze regel is in het leven geroepen als maatregel om te voorkomen dat in het buitenland te hoge kosten gemaakt worden maar is ook van toepassing indien deze in nederland gemaakt worden. Hierin zijn jullie nalatig geweest.




Ik geloof dat die regel geld voor grensoverscheidend bellen in de EU en niet binnen landen zelf!



Hij is inderdaad in het leven geroepen voor grensoverschrijdende gevallen, echter regeltechnisch ook van toepassing op alle facturen.
Reputatie 7
Badge +9


Tevens wijs ik jullie op het volgende:

http://www.smart-mobilitynetwork.com/2010/03/02/Telecom-Communicatie-Verplichte-waarschuwing-bij-hoge-telefoonrekening/



Telecom providers zijn gedwongen om hoog verbruik te melden bij de afnemer om zo torenhoge rekeningen te voorkomen.

Deze regel is in het leven geroepen als maatregel om te voorkomen dat in het buitenland te hoge kosten gemaakt worden maar is ook van toepassing indien deze in nederland gemaakt worden. Hierin zijn jullie nalatig geweest.




Ik geloof dat die regel geld voor grensoverscheidend bellen in de EU en niet binnen landen zelf!
Badge
De klacht is bij deze aangemeld bij de geschillencommisie telecom.



Tevens is er informatie ingewonnen bij de volgende bronnen:

http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/simyo-factuur-te-hoog/?vHash=c749c73j

http://klachtenklacht.nl/simyo/simyo-factuur-hoog/



Ook via social media en andere fora i is er het een en ander gevraagd, dit meld ik echter niet openbaar om mijn gegevens te beschermen.



Tevens wijs ik jullie op het volgende:

http://www.smart-mobilitynetwork.com/2010/03/02/Telecom-Communicatie-Verplichte-waarschuwing-bij-hoge-telefoonrekening/



Telecom providers zijn gedwongen om hoog verbruik te melden bij de afnemer om zo torenhoge rekeningen te voorkomen.

Deze regel is in het leven geroepen als maatregel om te voorkomen dat in het buitenland te hoge kosten gemaakt worden maar is ook van toepassing indien deze in nederland gemaakt worden. Hierin zijn jullie nalatig geweest.



Ik betreur dat jullie niet tot een goede oplossing kunnen komen.
Reputatie 5
Badge +10
Mijn snelheid is niet de 7.2mbs die ik zou moeten hebben. Mijn snelheid is net onder de 2mbs. Dit is gemeten met 5 streepjes verbinding. Hier is bewijs van te overleggen.



Tevens dring ik erop aan dat je nogmaals goed gaat lezen. Er is een wezenlijk verschil tussen "noticatie Gebruik" en "notificatie Verbruik". (hint: Let op de eerste letter van het tweede woord).



Ik raad jullie aan om in een woordenboek de defitie van VERBRUIK eens op te zoeken, dat is namelijk de EXACTE term die staat bij mijn gegevens en instellingen. Geloof je me niet? Ga zelf eens kijken, of kijk naar de screenshot die ik bijgevoegd heb bij mijn vorige bericht.



Ik lees trouwens nergens dat ik betwist dat er gebruik is gemaakt van mijn data verbinding?



Wat betreft de klantenservice, wil je graag een screenshot van wanneer ik gebeld heb? Als ik zeg dat iemand niet bereikbaar is, dan zuig ik dat verhaal niet uit mijn duim. Jullie kunnen het zelf ook vast wel nakijken in jullie systeem.




Het is inderdaad mogelijk dat je de snelheid 7.2 mbs niet haalt. Dit is immers geen gegarandeerde snelheid. Je snelheid is namelijk afhandkelijk van het netwerk, plaats, weer en toestel. In de praktijk is het met jouw aansluiting in ieder geval mogelijk om een hogere snelheid dan 2mbps te genereren. Als je op het woordje 'aan' klikt bij notificaties verbruik krijg je de volgende tekst te zien 'Communicatie staat aan. Notificaties van verbruik krijg je als je bijvoorbeeld veel langer dan normaal niet hebt gebeld. We nemen dan contact met je op om te vragen of je we je ergens mee kunnen helpen. Je kunt deze service hier uitzetten.' Simyo heeft nooit de optie gehad om een melding te sturen wanneer je een x aantal belminuten of data minuten hebt bereikt. Verbruik houdt in dat wij kunnen zien of er op een aansluiting uitgaande verbindingen te zien zijn. Overigens is het zeker mogelijk geweest dat je niemand hebt kunnen bereiken op de klantenservice. Dat betwist ik ook zeker niet. Het kan op het moment van bellen druk zijn geweest.

Reageer