.

Beantwoord

simkaart geblokkeerd wegens administratieve redenen

  • 26 March 2013
  • 9 reacties
  • 778 Bekeken

ik heb zojuist mijn vervangende simkaart geactiveerd met de sim-code en de code die op de kaart zelf staat. Ik ben afgesloten wegens administratieve redenen.
Op de site staat dat ik de helpdesk moet raadplegen. Ik zie ook dat ik een openstaande factuur heb, maar ik heb helemaal geen email gehad ter herinnering.

met vriendelijke groet

Joseph Zekhnini
icon

Beste antwoord door Alex 2 April 2013, 14:37

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +1
Als je de melding " je bent afgesloten wegens administratieve redenen " krijgt, dan ben je geblokkeerd door Simyo. Dit kan door hoogverbruik of door een openstaande factuur komen. Je zou tenminste een SMS of een mail ontvangen moeten hebben. Heb je je ongewenste postvak wel gecheckt?
Nee ik heb geen bericht gehad betreffende mijn openstaande factuur. Ik wil de openstaande factuur wel betalen, ik kan alleen het rekeningnummer niet vinden.
Hoogverbruik kan het probleem niet zijn, de simkaart is namelijk sinds vrijdag geblokkeerd geweest ook in mijn geschiedenis vind ik niets noemenswaardig hoogs.
het is gefixt,toch bedankt
Zelfde probleem hier, sim kaart zaterdag geblokkeerd, dinsdag nieuwe ontvangen, geactiveerd en krijg nu te horen dat mijn Sim is geblokkeerd om administratieve redenen..
Zit pas sinds februari bij Simyo, dus een betalingsachterstand kan ik me niet voorstellen.

Zouden jullie hier naar willen kijken??

Alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +5
Het beste is om Simyo even te bellen met dit soort situaties: 0800-0232300 of via Twitter @SimyoNL
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Erikv,

Volgens onze gegevens heb je na telefonisch contact met onze klantenservice inmiddels gebruik van jouw simkaart kunnen maken. Zou je even kunnen bevestigen dat dit het geval is?
Bij deze, geregeld idd!
Reputatie 2
Badge +1
Hey Erikv,

Top, bedankt voor jouw terugkoppeling!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Joseph,

Ik zie dat je je simkaart eerder had laten blokkeren wegens verlies/diefstal. Je hebt vervolgens een vervangende simkaart besteld. De vervangende simkaart heb je inmiddels laten activeren na contact met de klantenservice.

Groetjes,

Alex

Reageer