.

Beantwoord

Simkaart geblokkeerd vanwege niet betaalde factuur, wat kan ik doen?

  • 5 July 2020
  • 2 reacties
  • 209 Bekeken

Goedemiddag,

De telefoon van mijn zoontje is geblokkeerd vanwege een niet betaalde factuur en over deze factuur krijg ik ook constant herinneringen. Maar volgens mijn administratie is deze factuur gewoon betaald.

 

Ik wil dan ook graag dat de blokkade opgeheven wordt.

icon

Beste antwoord door Daisy 7 July 2020, 11:30

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi VDV05,

 

Welkom op het Simyo forum! Excuses voor de latere reactie, normaal gesproken reageren we binnen 24 uur op je vraag.

 

Ik zie geen blokkade op de aansluiting waar je mee geregistreerd staat op het forum, gaat het om een ander nummer? Zo ja, kun je mij dan een privébericht sturen met het telefoonnummer met bijbehorende adresgegevens?

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

Zo ja, kun je mij dan een privébericht sturen met het telefoonnummer met bijbehorende adresgegevens?

Als je niet weet hoe je @Daisy een privébericht stuurt, klik dan hier!

Reageer