.

Beantwoord

Rekening terwijl ik geen abonnement meer heb, hoe kan dit?

  • 2 October 2015
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Ik ben op 1 september overgestapt naar youfone. Simyo brengt mij wel de kosten van abonnement in rekening over september. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen dat het abonnement stopt per 1 september. Het betreft factuur 32268562. s.vp. oplossen. Dit geeft een vieze nasmaak bij een overige goed verlopen contract.
icon

Beste antwoord door Naomi 3 October 2015, 17:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

blijft me ook bestoken met betalingsherinneringen en dreiging van extra kosten. maar reactie op mijn melding krijg ik niet.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi burgers, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je gegevens er even bij gepakt en zie dat je ook via de e-mail contact met ons hebt gehad. Toevallig heb ik je e-mail van 19 september beantwoord en het onderstaande gezegd:


Beste heer Burgers,

Ik vind het jammer om te horen dat u nog abonnementskosten heeft ontvangen voor september. Onze excuses voor het ongemak.

De incasso kunnen wij helaas niet tegengaan. Ik heb een terugbetaling aangevraagd van € 8,00 voor de abonnementskosten van 1 september tot en met 30 september. Het bedrag ontvangt u binnen drie weken (na de incassering) terug op uw rekening.

Meer weten?
Kijk ook eens op simyo.nl/service of download de Simyo App vanuit de App Store, Google Play of Windows Store.
Bezoek ook eens het Simyo Forum . Hier vindt u snel het antwoord op uw vraag.

Met vriendelijke groet,
Naomi



Doordat de incasso is mislukt, ontvang je nu van ons automatische herinneringen. Een terugbetaling wordt alleen verwerkt als het ook daadwerkelijk wordt geïncasseerd. Ik ga overleggen met mijn collega's van finance wat we het beste kunnen doen. Zodra ik meer weet, dan hoor je het van mij.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi burgers,

Ik heb het overlegd en we gaan een credit nota invullen en verwerken 🙂 Je hoeft dus niks meer te doen voor je laatste factuur. Ook ontvang je hierover geen herinneringen meer.

Is je vraag beantwoord?

Reageer