Hoe kan t dat er bij mijn verbruik €15,57 in rekening wordt gebracht voor een gesprek van 38 minuten naar een 0900-nummer, die 10 cent per minuut kost?
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie
En? Doet alles het inmiddels weer na zo'n lang gesprek?
Groetjes,
Charlene
Hoi Schnitzel22,
Had je deze tarievenlijst gegoogled? Dat is jammer, want dat is een lijst met Prepaid tarieven en dat staat er ook boven.
Je kunt voortaan het beste gewoon kijken op Simyo.nl. De tarieven staan op de website, als je op Tarieven klikt. Dat staat op elke pagina bovenaan in het zwart. Dan kies je of je een abonnement of prepaid hebt, en als je dan op servicenummers klikt, vind je de lijst waar je naar op zoek was. Daar staat zeker vermeld dat servicenummers buiten de bundel worden gerekend naast het tarief wat ze zelf in rekening brengen. En het buiten bundel-tarief is nou eenmaal €0,31 per minuut.
Ik vind het erg jammer dat het je niet duidelijk was. Wij proberen zeker niemand op het verkeerde been te zetten. We gebruiken hier echt geen kleine lettertjes. Binnenkort gaan de tarieven voor servicenummers veranderen, en daar hebben we alle klanten per email al over geĂŻnformeerd. Meer informatie daarover kun je hier lezen.
Ik snap dat het vervelend is, dat je voor onverwachte kosten komt te staan. Wij doen ons best om de informatie zo toegankelijk mogelijk te maken.
Groetjes,
Charlene
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.