.

Beantwoord

Prepaid naar simonly en het meenemen van mijn resterende beltegoed. Hoe zit dat?

  • 23 September 2018
  • 9 reacties
  • 321 Bekeken

Badge
Ik heb sim prepaid met beltegoed van €43. Ik wil overstappen naar simonly abonnement van 100 min en 2000 mb (€17 per maand). Waarom moet ik nu dan €69 betalen? Hoe is het dan met resterende beltegoed van €43, is het niet verrekend met mijn abonnement kosten?
icon

Beste antwoord door Thomas 24 September 2018, 13:10

Bekijk originele reactie

9 reacties

Snap eerlijk gezegd niet hoe je aan het bedrag van €69- komt.

Kun je een printscreen tonen plaatsen zonder prive gevoelige info?
Badge
Het is inmiddels opgelost. Bedankt voor de reactie.
Badge
Ik heb mijn simyo prepaid naar simonly overgezet (100 min en 4000, totaal €18 per maand). Mijn resterende beltegoed is €43, alleen zie ik dat niet meer op de eerste factuur op mijn Simyo. Wordt dat verrekend aan het eind van de maand?
Omdat je hier ook de vraag heb gesteld over je restant van het beltegoed maak je het nogal onoverzichtelijk. Het restant wordt verrekend, staat ook aangegeven bij het overzicht van de kosten in het overstapproces.

Je vraag in je andere topic beantwoord omdat je daar ook de vraag had gesteld wat er met je beltegoed gebeurd.

https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/van-simprepaid-naar-sim-only-42382/index1.html#post189531
Badge
Zo bedoelde ik, ik zie geen resterende beltegoed meer (€43).

Reputatie 7
Badge +9
Een moderator zal hiernaar even moeten kijken. Die reageren doorgaans binnen 1 werkdag.
Ik zie die blauwe kader. Dit is nog niet je factuur. Daar zal het ongetwijfeld op staan.

Zoals @Groentjuh aangeeft zal een moderator dit bekijken en verduidelijken.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Theeloly,

Welkom op het SImyo Forum! :)

Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om per vraag 1 topic aan te maken. Ik heb de verschillende topics nu even samengevoegd ook, wel zo handig. :)

Wanneer je overstapt van Prepaid naar Sim Only dan wordt je beltegoed inderdaad verrekend met je factuur. Ik vermoed dat je dit inmiddels ook teruggelezen hebt in de e-mail die je 23 september van ons gekregen hebt. Dat je beltegoed niet verloren gaat is wel zo fijn natuurlijk!

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Dank Groentjuh en Ray voor het meedenken, goed gezien dat er nog een tweede topic was ook!

Groetjes,
Thomas

Reageer