Afgelopen maand zag ik tot mijn schrik ineens een hele hoge rekening van Simyo en naar bleek heb ik ineens voor €92 (voor maar 600MB aan data!) verbruikt buiten mijn bundel. Ik ben inmiddels al een jaar klant en heb nog nooit erbuiten gezeten, terwijl afgelopen maand ik niks anders of speciaal gedaan heb (ik werk namelijk thuis!). Juist als ik de waarschuwings-SMS krijg let ik extra goed op buitenshuis.
Het lijkt er op dat er soms problemen zijn met mijn thuis verbinding, waardoor ik binnenshuis niet op wifi zit en ik dus data verbruik van mijn bundel. Helaas let ik daar niet altijd op en dan is 600MB natuurlijk snel verbruikt. Mijn vraag is ook of jullie daar iets aan willen doen? Ik had namelijk eenvoudig voor €9 1000MB bij kunnen kopen, wat nogal een aanzienlijk verschil is t.o.v. €92!
Hopelijk kunnen jullie hier iets voor regelen, ik zal in ieder geval goed gaan opletten vanaf nu.
grt Vief
Beste antwoord door Angela
Bekijk originele reactie