.

Beantwoord

Per ongeluk veel kosten voor internet buiten bundel, wat nu?

  • 31 August 2021
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Ha Simyo, 

Ik ben deze maand per ongeluk buiten mijn bundel gegaan waardoor nu opeens een flinke rekening op mij wacht. Op de een of andere manier heb ik helaas het bericht dat ik 100% verbruikt had, compleet gemist. Ik vroeg mij af of ik met terugwerkende kracht nog een bundel kan kopen? Zo niet heb ik op dit forum ook wat berichten voorbij zien komen over een eenmalige coulance. Aangezien mij dit in al die jaren nog nooit is overkomen, maak ik hier dan aanspraak op? Dan zou mij heel erg helpen, dan houd ik nog wat geld over om collegeboeken te kopen :) 

Alvast bedankt voor het antwoord!

Met vriendelijke groet,

Max

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 1 September 2021, 13:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi MaxKor, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Heel begrijpelijk dat je baalt van de hoge rekening en goed dat je contact hebt opgenomen! Is het voor jou ook duidelijk waar het verbruik vandaan komt? Het kan zijn dat je telefoon meer MB's verbruikt dan eigenlijk nodig en gewenst is. Daarom wil ik je aanraden om dit blog goed door te nemen met je telefoon erbij. Hier staan een hoop handige tips in voor het correct instellen van de telefoon, zoals bijvoorbeeld hoe je een datalimiet in kan stellen op een Android telefoon. Zodra dit is gelukt kan ik even met je meekijken naar de kosten. Je kan namelijk niet nog een bundel aanschaffen met terugwerkende kracht. 

 

Stuur je mij een privéberichtje als het instellen van je telefoon is gelukt? 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer