Ik heb laatst ineens hele hoge kosten gemaakt doordat ik niet door had dat ik buiten mijn bundel zat.
Ik zat gewoon thuis, waar ik normaal gesproken WiFI heb, maar door een probleem heb ik ineens heel veel kosten gemaakt zonder dat ik het door had. Pas door de melding dat mijn simkaart geblokkeerd is had ik door wat er is. Nu blijkt dat door de vertraging, de kosten dus nog hoger zijn.
Terwijl, ik zit al super lang bij Simyo, juist voor de goedkope bundels. Het is ook wel mijn eigen fout, dat ik geen beveiliging aan heb dat mijn telefoon niet over mijn bundel heen gaat. Een jaar geleden had ik nog helemaal geen data in mijn bundel, en om dan wel onderweg treintijden te kunnen checken keek ik dan even een seconde via internet. Daarom ben ik wel eerder kleine beetjes buiten mijn bundel gegaan. Maar zó een bedrag is wel echt heel groot.
Ik heb het nog niet gedeblokkeerd, deels omdat ik eerst de nieuwe maand wil afwachten, zodat ik in ieder geval wel weer data heb als ik het weer kan gebruiken, maar ook zodat ik eerst al de veiligheids instellingen goed aan kan passen.
Zouden jullie me kunnen helpen? Het is een hele domme fout, maar het is echt de eerste keer. Is het mogelijk compensatie te krijgen? Dat ik een paar maanden bundel betaal? Het in tweeën te splitsen?
Beste antwoord door Kevin
Bekijk originele reactie