.

Beantwoord

Per ongeluk over mijn databundel heen gegaan. Kunnen jullie helpen?

  • 31 July 2019
  • 1 reactie
  • 338 Bekeken

Hoi Simyo!

Ik heb laatst ineens hele hoge kosten gemaakt doordat ik niet door had dat ik buiten mijn bundel zat.
Ik zat gewoon thuis, waar ik normaal gesproken WiFI heb, maar door een probleem heb ik ineens heel veel kosten gemaakt zonder dat ik het door had. Pas door de melding dat mijn simkaart geblokkeerd is had ik door wat er is. Nu blijkt dat door de vertraging, de kosten dus nog hoger zijn.

Terwijl, ik zit al super lang bij Simyo, juist voor de goedkope bundels. Het is ook wel mijn eigen fout, dat ik geen beveiliging aan heb dat mijn telefoon niet over mijn bundel heen gaat. Een jaar geleden had ik nog helemaal geen data in mijn bundel, en om dan wel onderweg treintijden te kunnen checken keek ik dan even een seconde via internet. Daarom ben ik wel eerder kleine beetjes buiten mijn bundel gegaan. Maar zó een bedrag is wel echt heel groot.

Ik heb het nog niet gedeblokkeerd, deels omdat ik eerst de nieuwe maand wil afwachten, zodat ik in ieder geval wel weer data heb als ik het weer kan gebruiken, maar ook zodat ik eerst al de veiligheids instellingen goed aan kan passen.

Zouden jullie me kunnen helpen? Het is een hele domme fout, maar het is echt de eerste keer. Is het mogelijk compensatie te krijgen? Dat ik een paar maanden bundel betaal? Het in tweeën te splitsen?
icon

Beste antwoord door Kevin 1 August 2019, 12:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi LisaInHolland,

Welkom op het Simyo forum!

Wat zonde dat er zoveel data buiten je bundel is gevallen. Zeker als je er eigenlijk vanuit ging dat je wifi had. Is het probleem met de wifi ondertussen opgelost? Mocht je vaker merken dat je problemen hebt met de wifi thuis, of dat er bepaalde ruimtes in huis zijn waar je wifi niet werkt, dan is het verstandig om thuis de mobiele gegevens uit te schakelen. Ook is het in veel telefoons in te stellen dat deze stopt met internet nadat je bundel op is. Op deze pagina kun je vinden hoe dit werkt en staan een hoop andere tips die handig kunnen zijn.

Sowieso heb ik de aansluiting nu gedeblokkeerd. Aangezien het hoogverbruik natuurlijk "vorige maand" was. Als je je toestel even opnieuw opstart dan werkt alles weer. Ik ga even overleggen met de financiële afdeling of we verder nog iets voor je kunnen betekenen. Ik ga je hier later vanmiddag een privébericht over sturen! 😊

Groetjes,

Kevin

Reageer