.

Beantwoord

Per ongeluk lange voicemailverbinding, wat nu?

  • 29 May 2015
  • 4 reacties
  • 901 Bekeken

Hallo,

Ik heb per ongeluk een hele lange verbinding (voicemail?) gehad met een bekend telefoonnummer. Deze verbinding duurde 163 minuten!! Dit wordt natuurlijk een hele hoge rekening. Ik snap wel dat het eigen schuld is, maar kan hier iets aan gedaan worden?

Alvast vedankt voor de reactie! Groeten Tjitske
icon

Beste antwoord door Ernst 1 June 2015, 17:13

Bekijk originele reactie

4 reacties

Sorry het moet natuurlijk Bedankt zijn...
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Tjits83, welkom op ons forum :)

Een gesprek van 163 minuten is inderdaad echt wel een beetje funest voor je factuur :(

Een voicemailbox is ook niet zó groot, dus als dat het geweest is, kan ik je helpen. Een Netwerkspecialist van KPN heeft daarom op mijn verzoek dit gesprek van zes mei nagekeken.
Helaas was het 'gewoon' een gesprek naar een mobiel nummer en was het geen voicemailbox.

Ik ben bang dat de kosten van €25.69 op je factuur zullen blijven staan. Gelukkig is 'maar' de helft van dat gesprek buiten je bundel gevallen.

Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord?
Hallo Ernst,

Hartstikke bedankt voor je reactie! Wel een beetje gek dat het een gesprek was, maar ik kan dit wel verklaren. Ik moest checken of een nummer klopte van iemand in mijn contacten (er schenen twee nummers in omloop te zijn en ik zou de verkeerde hebben..) Snelste manier is toch even de telefoon over te laten gaan. Het nummer klopte en ik dacht dat ik hem bij mij 'uitgedrukt' had. Ik was ook in de veronderstelling dat degene niet opgenomen had omdat dit niet hoefde. Toen ik mijn telefoon weer pakte bleek de tijd nog te lopen, dus ik had hem niet uitgedrukt. Er werd gezegd dat degene niet opgenomen had, dus daar ben ik vanuit gegaan. Een dag later waren er in de simyo app geen minuten afgegaan terwijl het laatst gemeten verbruik wel op 6 mei stond... Een paar dagen later stond wel alles op nul..

Helaas dus en ook wel enigszins eigen schuld omdat ik zelf niet goed uitgedrukt had. Gelukkig valt het bedrag mee!

Nogmaals heel erg bedankt voor je speurwerk!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Tjits83,

Helaas gaat het soms zo met smartphones... Het is niet altijd even duidelijk dat je wel of niet opgehangen hebt.

Graag gedaan in elk geval 😳

Reageer