.

Beantwoord

Per ongeluk hoge kosten buiten bundel, wat kan ik doen?

  • 30 August 2020
  • 2 reacties
  • 489 Bekeken

Badge

Beste,
 

Ik had deze maand nogal veel problemen met wifi en heb daarom veel data gebruikt. Ik heb toen mijn bundel eerst op was een nieuwe bundel van 500mb gekocht. Toen die op was had ik dacht ik een nieuwe gekocht, maar blijkbaar is dat misgegaan. Ik begon me vandaag af te vragen hoe het kon dat ik niet alweer een melding had gekregen dat mijn mb's opwaren, en kwam erachter dat die tweede extra bundel niet is betaald en dat ik in plaats daarvan een torenhoge rekening heb. Heel stom natuurlijk, maar ik heb nu echt een probleem want zoveel geld kan ik niet opeens betalen… Is hier nog iets aan te doen? Ik zou bijvoorbeeld heel graag in plaats daarvan de kosten voor een aantal extra bundels willen betalen…

 

Heel erg bedankt alvast in ieder geval.

 

Met vriendelijke groet,

Famke

icon

Beste antwoord door Daisy 31 August 2020, 09:52

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je kan een privébericht sturen door op de naam te klikken van een forumgebruiker en dan te kiezen voor "Privébericht".

Om een privébericht te sturen naar Daisy kun je ook op deze link klikken.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Famke14,

 

Super jammer dat het zo gelopen is, ik kan me voorstellen dat je het graag anders ziet. Ik kijk voor de zekerheid graag met je mee, kun je mij een privébericht sturen met je adresgegevens? Je kan een privébericht sturen door op de naam te klikken van een forumgebruiker en dan te kiezen voor "Privébericht".

 

Groetjes,

Daisy

Reageer