.

Vraag

PDF factuur als bijlage e-mail, kan dat?

  • 19 June 2014
  • 8 reacties
  • 1550 Bekeken

Maandelijks ontvang ik van Simyo een mailtje waarin vermeld wordt dat er een nieuwe factuur is. Is het mogelijk om de factuur als PDF toe te voegen aan de e-mail.

Ik gebruik mijn telefoon ook zakelijk. Alhoewel de factuur op prive staat, wil ik de facturen zakelijk kunnen boeken. Hiervoor zou het ontzettend handig zijn als ze automatisch in de e-mail terecht komen, zodat ze vervolgens automatisch verwerkt kunnen worden. Hierdoor zou ik maandelijks 15 minuten werk kunnen besparen.

Graag hoor ik of dit mogelijk is of dat dit in de toekomst zou kunnen worden aangeboden.

Bvd

8 reacties

Badge +6
Hoi Bas123456789, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik vind dit een heel goede suggestie, die ik meteen voor je op onze 'Wall of Change' heb geplakt.

Als ik hier een terugkoppeling op heb gekregen van onze 'Change manager' laat ik het je weten! 🙂
Dat is toevallig, ik had dezelfde vraag en zie dat deze vraag in behandeling is. Graag spoedig een oplossing, Simyo loopt op dit vlak ietwat achter ten opzichte van de concollega's.
Bij voorbaat dank voor een oplossing,
Ronald
update: nu we het toch over factuur hebben, de factuur bestaat uit vele pagina's met eigenlijk de eerste 2 pagina;s factuur zelf en dan een x aantal pagina's met verbruik gegevens. Die laatste pagina's hoeven voor mij  niet op de factuur, dat is verbruiksinformatie en die kan via de webpagina inzichtelijk gemaakt worden. De factuur behoeft alleen de verzamelgetallen en BTW specificatie te bevatten, dus die standaard 1e 2 pagina's.
Badge +8
Hoi SehMoh,

Bedankt voor je suggesties, fijn dat je die op het forum komt doen :)
De tweede suggestie is er Ă©Ă©n die we goed moeten overwegen. De specificatie is op de website ook te vinden, zoals je al aangeeft, maar als onderdeel van de factuur. Veel mensen stellen een specificatie op de factuur zelf ook op prijs.
Je zou ervoor kunnen kiezen om slechts de eerste twee pagina's af te drukken. Maar ik zal het hier zeker ook doorgeven 🙂

Groetjes,
Charlene
Hoi SehMoh,

Je zou ervoor kunnen kiezen om slechts de eerste twee pagina's af te drukken. Maar ik zal het hier zeker ook doorgeven :)

Groetjes,
Charlene

Dat kan uiteraard, en zo doe ik dit ook, maar dat maakt de factuur wel incompleet, de pagina's zijn doorgenummerd. Een apart genummerde bijlage zou dan beter zijn.
Zijn er nog ontwikkelingen op dit gebied bij Simyo?
Badge +6
Hoi SehMoh,

We zijn zelfs momenteel bezig met het bekijken van wat beter kan qua facturering en de betaling ervan, in dit topic kan je met ons meedenken hierover :)

Daarom zou ik je willen vragen om daar je suggesties te plaatsen 😉
Graag zou ik een overzicht willen ontvangen van alle facturen in 2014.is dat mogelijk?
Badge +6
Hoi Carel, welkom op het forum van Simyo!

Als je inlogt op Mijn Simyo kan je onder het tabblad Facturen zelf al je facturen downloaden :)

Ik hoor graag van je of het is gelukt!

Reageer