.

Beantwoord

Overzicht alle individuele gesprekskosten en alle sms kosten in februari, maart en april


Badge
Ivm declaren wil ik alle bel en sms kosten per gesprek en sms in rapportje zetten.
Het betreft de maanden, februari, maart en april 2017.

Toen ik simyo prepaid had, heb ik dat meerdere keren gedaan. Nu ik abonnement heb kan ik dit niet meer vinden.

Zie ik iets over het hoofd?
icon

Beste antwoord door Jihane 8 June 2017, 18:57

Bekijk originele reactie

11 reacties

De betreffende facturen downloaden. Daar staan de gespreksspecificaties op.

Dus inloggen op je MijnSimyo > facturen en dan staat er bij elke geschikte maand download.
Badge
Bedankt voor je reactie. Ik heb even in mijn overzicht gekeken en de facturen starten pas nadat ik overgezet ben op abonnement. En ik zoek de individuele gesprekken en sms'en uit de periode dat ik nog gebruik maakte van prepaid / sim only. Specifiek februari, maart en april.
Die kan SImyo je dan denk ik wel leveren. Het klopt namelijk dat je dat zelf niet meer kan inzien omdat je MijnSimyo is aangepast naar die van een abonnement.
Vermoed dat Simyo vandaag wel een reactie geeft.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Cwavontuur,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat tof dat je overgestapt bent van Prepaid naar Sim Only 🙂 Normaal gezien is het niet mogelijk om dat verbruik nog terug te halen, maar ik ben voor je de archieven ingedoken. Daar stond al het verbruik nog opgeslagen, maar niet downloadbaar. Omdat ik toch graag wil dat jij krijgt waar je om vroeg, heb ik deze gegevens voor je overgezet naar een bestand. Hier heb ik een tabel van gemaakt, en nu heb ik drie bestandjes: voor februari, maart en april, allemaal met jou verbruik. Out of the box, maar wel effectief!

Ik heb dit naar je toegestuurd naar het e-mailadres dat bekend is bij ons.

Laat je me weten of je hier iets aan hebt?

@ Ray, dankjewel voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Badge
Dag Jihane,
Heel erg fijn dat je voor mij deze gegevens hebt verzameld en als bestanden naar mij toe hebt gestuurd.

Ik heb net gezocht op het betreffende mail adres en daar kan ik niets vinden ook niet in de spam/junk box.

Zou je een klein berichtje willen sturen dan kijk ik of dat door komt.

Als de bestanden niet al te groot zijn zou het alternatief een whatsapp met bestand kunnen zijn.

Kijk maar even wat voor jou het makkelijkst is.

Alvast bedankt voor alle moeite.
gr. Cw Avontuur
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Cwavontuur,

Wat gek dat je de mail van Jihane niet hebt ontvangen!

Ik heb je zojuist een testmail gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Kun je mij laten weten of je 'm hebt ontvangen? Als dit niet lukt, dan kunnen wij dit bestand naar je sturen in een privé bericht via het Forum.

Vind je dat een goed idee?

Groetjes,
Asma
Badge
Goedemorgen Asma,
Inderdaad heel apart, ik heb mail adres bekeken op mijn simyo en dat ziet er correct uit. Ook mijn spam is leeg. Ik zal het nogmaals bekijken, want het lijkt er op dat of er toch een spelfout in zit of dat er iets in de junk/spam gebeurt.
Als jullie een prive bericht sturen dan is dat wat mij betreft prima.

mvg cwavontuur
Badge
Goedemorgen 2: Email adres

P.s ik heb geen antwoord gegeven op je vraag.
Nee ik heb geen mail ontvangen.
Wel op 13 juni een mail dat mijn factuur klaar staat.
Daarmee lijkt het mail adres niet het probleem te zijn.

Toch heb ik het email adres 2x overgetikt en opnieuw ingesteld.

Ik vind het heel apart dat de factuur melding wel werkt en jullie mail niet door komt. Ik zal de knop voor reclame mail ook aanzetten, wie weet.

mvg cwavontuur
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cwavontuur,

Wat gek dat je de e-mails niet ontvangen hebt! Ik heb de e-mail met de bestandjes nogmaals opgestuurd. Laat je me weten of het nu wel aangekomen is? Als het niet aankomt, is het dan een optie dat ik dit naar een alternatief e-mailadres stuur?

Mocht je zo'n alternatief e-mailadres hebben, wil je me dat e-mailadres dan toesturen via een privébericht? Dan stuur ik het die kant op.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Badge
ik zal prive bericht sturen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Cwavontuur,

Bedankt! Jihane zal er zo snel mogelijk mee aan de slag gaan. Wie weet heeft ze dit zelfs al gedaan 😉 Ik kan natuurlijk niet in haar privéberichten kijken. Ik ga er vanuit dat jullie er samen uitkomen. Mochten we jou nog eens ergens mee kunnen helpen, dan zien we je graag terug op het forum!

Groetjes,
Angela

Reageer