.

Beantwoord

Overgestapt van Low call naar simyo sim-only, wel aansluitkosten?

  • 18 July 2014
  • 6 reacties
  • 790 Bekeken

Hallo, ik heb onlangs mijn voormalig lowcall simyo om laten zetten in een sim only abonnement. Ik had begrepen dat simyo gedurende het omzetten van het nummer automatisch zou ontdekken dat het om een overstap van lowcall simyo naar een sim only simyo abonnement ging en dat de aansluitingskosten ook automatisch zouden komen te vervallen. Nu staan op mijn eerste factuur toch de aansluitkosten van €14,99. Hoe zit dit precies? Welke stap moet ik zetten om deze kosten terug te krijgen?

Mvg Krista Klaui
icon

Beste antwoord door Kim 21 July 2014, 10:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Hoi Krista_K, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik snap je gedachtegang, maar helaas gaat het niet automatisch dat de aansluitkosten worden gecrediteerd als je overstapt van Lowcall naar Sim Only :(

Ik wil je vragen om de incasso die gepland staat voor volgende week tegen te houden in je Internet Bankieren-omgeving of deze te storneren wanneer de incasso heeft plaatsgevonden, dan zal je daarna van onze financiële afdeling een e-mail ontvangen om het juiste bedrag via iDEAL te kunnen voldoen.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord?
Dat ga ik doen. Dankjewel!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Krista_K,

Zou je het ons willen laten weten als je de gecorrigeerde IDEAL link hebt ontvangen? 😃
Dat zal ik doen.
Ik heb de gecorrigeerde ideallink ontvangen. Opgelost dus!
Reputatie 2
Badge +6
Hey Krista_K,

Dankjewel voor je terugkoppeling 🙂 Fijn dat het bedrag is ontvangen en hiermee de zaak is opgelost ;)

Als je nog andere vragen hebt of je wilt ergens meer informatie over, neem dan eens een kijkje op het forum! We helpen je graag verder 😃

Reageer